OOTD Wild child: Jeaca roz din imitatie si rochia maxi

by - sâmbătă, februarie 11, 2017

Nu as fi crezut niciodata ca ma voi indragosti de zapada. Mintea mea inca contempleaza la peisajul feric din jur.
Temperaturile scazute nu m-au oprit totusi sa-mi pun planurile in aplicare. Asa ca intr-o dimineata de ianuarie, m-am trezit entuziasmata, am baut o ceasca fierbinte de cafea, mi-am facut rutina si am inceput pregatirile.
Mi-am aranjat rochia cea lunga, burgundy, o rochie simpla dar cu farmec aparte. Si cum geaca din imitatie abia astepta prima ei incercare, a fost momentul oportun sa o aranjez intr-o noua tinuta cu note de romantism.


De ceva vreme visam la o astfel de geaca si nu a fost in zadar. Are o croiala simpla, un fermoar lateral si un material nici prea subtire, dar nici foarte gros.
Cu toate astea, mi-a permis sa ma misc in voie si mi-a oferit tot farmecul pe care mi l-am dorit sa creezi un nou portofoliu artistic.

Aceasta tinuta a fost accesorizata si cu un machiaj simplu, asa cum imi place mie sa-l port zi de zi. Am ales esente naturale de make-up si senzualul rus rosu, iar parfumul Ange ou Demon a fost cireasa de pe tort.


Geaca am luat-o de pe Bonprix si este o piesa de rezistenta chiar si iarna. In luna iubirii este un element esential, o pata de culoare pentru tinutele dedicate Valentine's Day sau Dragobete, chiar si pentru o seara speciala atunci cand trebuie sa participi la un eveniment. A sosit in doua saptamani direct de la sediul din Germania si am despachetat-o cu grija si cu multa dragoste.

Eu visam la ea, ea ma dorea pe mine. Impreuna am fost inspiratia zilelor trecute. Totodata as putea spune ca este un element extrem de potrivit si pentru tinutele mai casual (blugi, colanti, fuste etc) de primavara si un aliat ideal in locul monotonei geci negre din imitatie de piele.

Cu siguranta si tu ai o geaca biker din imitatie, poate chiar una asemanatoare. Te-ai gandit sa o scoti in aceasta iarna la o plimbare? Daca inca n-o ai in garderoba, acum este momentul sa o ei si tu.
Este perfecta pentru tinuta ta de Valentine's Day si nu numai. Cu siguranta vei fi la fel de indragostita de ea, ca si mine!

Geci Bonprix/Bonprix jackets: https://goo.gl/VvmBc8
Rochie/Dress: https://goo.gl/mYktXH
Geanta/Bag: Amiclubwear









You May Also Like

4 comments