Primii pasi catre un zambet larg si luminos

by - vineri, februarie 24, 2017

Cei care m-ati urmarit zilele trecute pe retelele de socializare cu siguranta stiti ca am avut de curand un invitat special: renumitul kit de albire iWihite.

Pachetul a venit din partea BuzzStore si iWhite - Sensiblu Romania, BuzzStore fiind o comunitate de lideri de opinie care ofera in mod gratuit produse spre testare. Nu trebuie decat sa-ti faci cont aici si sa-ti depui candidatura pentru una dintre campaniile de testare aflate in derulare.


Pachetul primit spre testare a continut o pasta de dinti, o apa de gura, un set de 5 gutiere cu solutie de albit dintii si 5 vouchere pentru prietenii interesati. 
In prezent am terminat cele 5 benzi si inca folosesc in continuare produsele ramase. Pentru ca va urma si un clip legat despre modul de utilizare al produselor si o impresie finala, n-as dori sa va plictisesc prea mult.

Utilizand benzile si intregul kit am observat o schimbare in bine a danturii mele. Igiena orala este cu siguranta mai bine pusa la punct, In ce sens? Dintii mei se mentin curati o perioada mai indelungata de timp, fara a simti acele depuneri imediat dupa ce am luat o gustare. Apa de gura cat si pasta de dinti imi lasa de fiecare data o senzatie fresh, nu ca alte produse care tind sa ofere senzatia aceea de arsura.


Dupa cele 5 zile de utilizare a gutierelor, numite si benzi de albire, am observat ca dintii mei s-au albit cel putin 3 nuante.Nuanta dintilor mei dupa tratament a ajuns la o nuanta asemanatoare cu unul dintre dintii pusi, ceea ce mi se pare o schimbare destul de pozitiva
Sarind peste faptul ca detin cateva probleme dentare si sunt un consumator de cafea si tutun, nu am remarcat niciun fel de sensibilitate dentara, precum se produce in cazul utilizarii altor produse sau atunci cand apelam la dentist pentru o albire.
Kitul #buzziWhite2Instant este mult mai economic si mai sigur din acest punct de vedere si ofera rezultate diferite de la o persoana la alta, in functie de alimentatie, vicii, ingrijirea oferita danturii. 
Ceea ce mi-a placut cel mai mult a fost faptul ca mi-a intarit dantura extrem de mult si mi-a calmat gingiile inflamate,


Aceasta experienta m-a invatat sa fac primii pasi catre un zambet larg, "cu toti dintii", pe care nu l-am avut niciodata. Voi l-ati incercat? Ce impresii v-a lasat?

Update: Legat de modul de utilizare si impresii putin mai pe larg le puteti gasi in filmuletul de mai jos.


You May Also Like

1 comments

  1. Sunt extrem de multumita de produsele iWhite! Am folosit pasta de dinti, apa de gura si kit-ul cu benzi de albire si pot spune ca rezultatul este wow! La mine a dat un rezultat foarte bun, in sensul ca mi-a eliminat petele de pe dinti, acestia ramanand curati si stralucitori. Desi am dintii sensibili, nu am intampinat probleme folosid acest kit.

    Foarte bune rezultate ai obtinut si tu! Te pup

    RăspundețiȘtergere