Slipperii burgundy: Incaltamintea favorita pentru primavara 2017

by - marți, februarie 14, 2017

De cate ori nu am alergat dupa o pereche perfecta de incaltaminte care sa se potriveasca personalitatii noastre? De cate ori am intalnit magazine care ofera produse a carui tipar nu ni se potrivesc si ne-am dorit sa fi existat marimi cu jumatati de masura?

Primavara asta este asteptata cu sufletul la gura, pentrua ca pot declara in sfarsit ca mi-am gasit o pereche de balerini (denumiti slipperi) perfecti.
I-am achizitionat de pe Bonprix, impreuna cu geaca din imitatie de piele despre care v-am vorbit aici.
Papuceii mi se potrivesc perfect, atat ca marime cat si ca design. Sunt eleganti-office, ceea ce-mi permite sa-i imbin in multe tinute. Promit sa ii arat la vara intr-o tinuta completa. Dar pana atunci, sa vorbim putin despre ei.



Sunt o pata de culoare pentru garderoba de primavara si estrem de versatili. Incerc sa ma desprind de monotonia negrului absolut, astfel ca aceasta pereche de papuci sunt si comozi si frumosi pentru orice zi insorita de primavara.

Pachetele sunt trimise direct de la sediul din Germania si ajung la destinatari prin Urgent Cargus, direct la usa casei. Tocmai de aceea am asteptat doua saptamani pentru a-mi admira noile produse pe larg. In schimb, toate produsele arata extrem de bine, sunt rezistente, fashion si comode.
Nu sunt la prima comanda de incaltaminte Bonprix. Si de aceasta data am putut deduce ca Bonprix comercializeaza artcole de calitate la preturi accesibile.


Asa ca, daca iti doresti primavara asta o tinuta in trend, nu ar strica sa adaugi in colectia proprie aceasta pereche de balerine. Alege-ti marimea care o porti in mod obisnuit, caci marimile corespund intru tocmai (eu am ales 36 si sunt perfecti).

Daca nu te-ai decis inca asupra preferatelor tale, inca mai timp sa revizuiesti selectia de pe site si sa beneficiezi de transport gratuit. Tu detii o pereche de slipperi? Pe ce-ai mai pus ochii?









You May Also Like

0 comments