Cum sa-ti umpli cosul de cumparaturi cu bani putini

by - miercuri, martie 01, 2017

Urarile mele de bine vizavi de inceputul de primavara sosesc mai tarziu, ca de obicei. Asadar va urez o primavara frumoasa, plina de energii pozitive!

Sa trecem la treaba si anume la faptul ca astazi vreau sa va mai povestesc despre cum mi-am umplut eu cosul de cumparaturi cu bani putini. Inca sunt in asteptarea multor colete care sper ca nu vor fi ratacite precum in caul altor intamplari nefericite ale mele.

Saptamana trecuta am primit 3 comenzi din cele 4 realizate pe Bangood. Cine/Ce-i Bangood? Daca nu ati mai auzit despre ei, desi nu este prima oara cand va povestesc, Banggood este un magazin online chinezesc cu tot felul de produse, pe care vi le puteti imagina mai mult sau mai putin. In esenta am plasat o singura comanda, dar pentru ca produsele aveau sa fie expediate de la furnizori diferiti, comanda mea s-a despartit in mai multe pachete (si anume 4, 3 care au plecat in aceeasi perioada si una ceva mai tarziu care urmeaza sa soseasca si ea). Fata de alte magazine online, Banggod va ofera transport gratuit standard insa cu numar international de urmarire. De ce este acest lucru important? Pentru ca aceste numere de urmarire vor putea fi urmarite constant inclusiv pe site-ul Postei Romane, fata de cele care incep cu NL, BJ, etc. pentru care Posta Romana "le mai rataceste" si afirma ca nu raspunde pentru eventualele reclamatii. Ca sa primiti acest numar nu trebuie sa selectati acel "Tracking number" la finalizarea comenzii, el atribuindu-se gratuit dupa expedierea comenzii, indiferent de valoarea cosului de cumparaturi.

Pe Banggod se gasesc multe chestii ieftine si de o calitate destul de buna. De data asta mi-am adaugat in cos multe maruntisuri as putea spune, insa dupa o cautare atenta am descoperit ca preturile sunt mult mai mici in comparatie cu alte astfel de magazine.

Mi-au atras atentia niste seminte de flori, trandafiri si crizanteme multicolore, care au costat extrem, extrem de putin. Am facut si un mic experiment: am pus cateva la germinat si o parte direct in pamant special de flori. Chiar sunt curioasa daca voi avea curand flori multicolore. O sa va si anunt daca se intampla sa fie treaba buna. Cum vi se par? Le-ati incercat?



Mai apoi, mi-am ales o catifea rosie de unghii si un lac mat, care transforma orice oja lucioasa sau sidefata intr-o nuanta mata si eleganta. Am avut surpriza ca lacul sa se usuce extrem de repede, in doar cateva secunde, oferindu-mi totodata rezultatu mult dorit.
Pentru a aplica catifeaua trebuie sa aveti la indemana niste lac transparent obisnuit, il aplicati pe unghia curata, iar pe urma cu degetul sau cu o pensula evantai aplicati catifeaua si presati usor.

Catifea/Velvet powder: https://goo.gl/GKGD6b
Lac mac/Matte polish:  https://goo.gl/2ceIi3




Alaturi de aceste produse a mai sosit si o husa pentru telefonul pe care mi-l comandasem in urma cu o luna, pe care din pacate nu o pot folosi deoarece telefonul ales de mine nu mai era in stoc, asa ca zilele acestea va sosi si el, dar o alta marca fata de cea pentru care am ales husa (Lenovo x3 vibe). Husa este de o calitate foarte ridicata si detine si cateva compartimente pentru carduri/acte de dimensiuni mici, asta in caz de nu doriti sa purtati portofelul sau geanta dupa voi.

Mi-am mai achizitionat si un portofel, pentru ca cel vechi facuse deja 3 ani si simteam nevoia de o schimbare. Noul model este foarte dragut, materialul este de o calitate foarte buna si este extrem de incapator. A costat putin mai mult fata de restul produselor, insa eu sunt multumita cu aceasta alegere.


Prin urmare, achizitiile de pe Banggood mi se par extrem de sigure iar produsele au un raport calitate-pret destul de bun. Voi ati comandat de pe Bangood sau sunteti tentat de acest lucru? Ce produse v-au surprins?

You May Also Like

1 comments