Shopping my wishlist on Sammydress

by - vineri, aprilie 07, 2017

Am descoperit un nou site de îmbrăcăminte și accesorii. Evident, inevitabilul s-a produs, așa că am plasat o nouă comandă, prima pe acest site.
Astăzi vreau să-ți povestesc despre ce alte chestii perfecte de primăvară​-vară am mai descoperit pe lângă cele deja adăugate în coșul de cumpărături despre care vom vorbi curând.


Având în vedere că vine vara, am aruncat un ochi pe la costumele de baie. Și țin să te anunț că produsele, dar și ofertele te vor șoca. În introducere,tind să te anunț că aceste costume senzaționale de baie au în prezent 65% reducere. Le vei găsi pe toate în categoria Sammydress bikinis Summer 2017 Promotion Up to 60% OFF. Sunt cu adevărat splendide și mă gândesc serios la viitoarea comandă să-mi achiziționez câteva.

Pentru moment mi-am achiziționat câteva rochii și o pereche de pantofi extrem de frumoși, potriviți pentru sezonul cald, esențiali în toate ținutele.
Cel mai tare îmi place rochia înflorată, din jaquard cred eu. Știi că îmi plac la nebunie aceste modele.


Un alt produs pe care l-am adăugat în coș este o fustă colorată cu imprimeu. Este visul meu de vară, un model excelent de purtat cu un maieu sau o cămașă, o pereche de balerine, pantofi, etc.


Ce m-a impresionat extrem de tare și cu siguranță te va impresiona dacă vei accesa acest magazin online este prețul. Toate produsele arată senzațional și sunt chiar de 2 ori mai ieftine față de siteurile de pe care am comandat până în prezent.

Abia aștept să vă arăt fiecare produs ales în parte și să vă povestesc mai multe detalii despre prima experiență a comenzii Sammydress.

Până atunci, aștept cu mare drag impresiile tale vizavi de cele alese de mine sau despre cum ți se pare acest magazin online. Poate ai plasat o comandă și ai avut o experiență ce merită împărtășită. Nu ezita să ne spui și nouă!

You May Also Like

1 comments