OOTD: Over knee floral yellow skirt by Rosegal

by - duminică, iunie 18, 2017

La 23 si o zi, nu ma simt deloc diferit fata de cum eram la 22 ani. Multa lume m-a intrebat cum am petrecut. Nimic special, as spune eu.
M-am trezit pe la ora 14, o ora acceptabila pentru cineva dispus sa castige un maraton de somn. Mi-am savurat cafeaua si am inceput sa pregatesc o noua tinuta. M-am aranjat, am iesit din casa si primul lucru pe care l-am facut a fost sa merg la o florarie sa-mi cumpar niste trandafiri care sa mearga cu tinuta.

Skirt/Fusta: http://goo.gl/KAJTaV
Sandale/Sandals: http://goo.gl/Eppy36
Jacheta galbena/ Yellow jacket: http://goo.gl/t9wtX4


 In timpul saptamanii am primit 3 comenzi Rosegal de care sunt foarte multumita. Intr-una dintre ele am avut un compleu superb format dintr-o fusta gri groasa, un material extrem de placut, si un tricou negru scurt. Daca in urma cu cateva zile am facut cateva poze la acest compleu, de data asta m-am axat pe o noua combinatie, asta ca sa va arat cat de utile sunt aceste compleuri. Piesele acestora pot fi purtate in zeci de moduri, zeci de tinute, si pe langa outfit-ul initial, eu am luat acel tricou scurt si l-am imbinat cu o pereche de sandale superbe sosite in a doua comanda si fusta inflorata din ultima. 




Toate piesele imi plac la nebunie. Ambele fuste vin putin sub genunchi si sunt destinate tocurilor din punctul meu de vedere, dar nu cred ca vor da gres si la ceva mai comod, caci am primit de multe ori prioritate in ziua in care am purtat compleul ca atare si am atras multe priviri. Acest tip de tinuta este potrivita si la birou, dar si pentru o zi obisnuita. Compleul e tare moale si de efect, asa simplu cum este el. Sandalele sunt absolut superbe, din catifea, insa nu mi s-au parut comode (poate din cauza faptului ca nu obisnuiesc sa port tocuri), dar ma bucur ca am gasit marimea mea, iar fusta galbena...e din satin si are un model floral de vis.


Am incheiat ziua la o iesire intr-un cadru intim, cu cativa prieteni apropiati, iar pe seara m-am rasfatat cu o baie fierbinte in compania gelului de dus Iceveda cu tundra exotica, care are un miros fresh de rodii combinat cu grapefruit, scrubul si masca cu papaya de la Ayurmed, precum si lotiunea de corp florala de la Freerie si crema Apidermaliv, pe care abia am primit-o in teste. 

Voi cum ati petrecut in week-end? Ce parere aveti de tinuta de ieri? 
Va recomand si aceasta selectie de rochii albe si fuste, care merg de minune cu sandalele, indispensabile penru vara aceasta: Rosegal white short dresses summer 2017 Promotion , pleated midi skirt.











You May Also Like

1 comments