OOTD: Print skirt, flowers bag

by - miercuri, iunie 21, 2017

Astazi am decis sa va prezint inca o tinuta cu elemente Rosegal, cea mai draguta tinuta din ultima vreme, din punctul meu de vedere. Eu am numit-o "Tinuta unei tarancute moderne", avand in alcatuire o salopeta scurta de vara, cu umeri goi si maneci clopot, peste care am adaugat noua fusta draguta din satin cu imprimeu, o geanta reinventata de imitatie Chanel, as spune eu, si o pereche de sandale extrem de confortabile cu toc.
Pe Rosegal gasiti o gramada de lucrusoare simpatice si daca va ganditi sa plasati o comanda, utilizati codul RosegalChen pentru o reducere suplimentara la favoritele voastre.



Fusta a sosit prin DHL alaturi de sandalele din outfitul trecut, un pachet care mi-a provocat mult stres datorita taxei vamale extrem de ridicate pe care am fost nevoita sa o platesc. Avantajul este ca a sosit destul de repede, in doar o saptamana. In schimb, asa cum v-am mai spus de nenumarate ori, puteti opta pentru transportul gratuit la care aveti peste 90% sanse sa primiti pachetul la posta locala. Imi place la nebunie aceasta fusta! Este extrem de dragalasa.

Asa cum spuneam anterior, geanta pare o copie Chanel reinventata. Desigur, pretul acesteia este foarte mic. Este minutios lucrata in detalii si ce e de apreciat e faptul ca acel lant nu e lipit ca la alte genti, ci imbinat cu fasii din imitatie, integrate in materialul gentii. Poate fi purtata atat cu bareta, pe umar, avand un lant cu material, cat si drept gentuta de mana. Este o gentuta mica, nu incap foarte multe lucruri in ea, dar e perfecta doar pentru strictul necesar, infrumusetand orice tinuta.

Skirt/Fusta: https://goo.gl/GUc5y6
Bag/Geanta: https://goo.gl/Memiq3
Rosegal white short dresses summer 2017 Promotion



Am adaugat tinutei o salopeta mai veche, scurta, vaporoasa, care imita modelul unei ii traditional romanesti, astfel ca la o prima vedere nici n-ai spune ca am facut aceasta alegere. Coditele impletite au mers de minune pentru a reinventa o tinuta moderna, ce ma duce cu gandul la fetele de odinioara, crescute la sat, frumoase din cale-afara.

Cum ti se pare tinuta?












You May Also Like

2 comments