Review Ayurmed: Les memoires d'un elephant

by - luni, iunie 26, 2017

Viciile si inaintarea in varsta sunt principalele motive ale scaderii capacitatii de concentrare, a diminuarii capacitatii de memorare. O parte din neuronii care stimuleaza capacitatea de concentrare si memorare mor, cam 1-2 neuroni/secunda, estimeaza cercetatorii. Cei ramasi nu au intotdeauna parte de stimularea suficienta. Acestea sunt si motivele pentru care creierul uman functioneaza maxim 2% din potentialul acestuia.

In astfel de situatii, rezolvarea poate fi in mainile suplimentelor alimentare. Indiferent de varsta, cu totii ne dorim acea "memorie de elefant", care sa ne ajute sa trecem peste sesiunea de examene cu brio, sa fim pretutindeni organizati in gandire si sa punem la punct orice detaliu pentru un rezultat perfect. Gandite la "rece", cu mult calm, orice prioritate se poate transforma intr-un adevarat succes. Si ce e mai bun ca un remediu naturist, menit sa elimine stresul si care sa stimuleze creativitatea, puterea de concentrare?


Ayurmed a aparut din dorinta de a sustine functiile cognitive si organismul uman, fara a prezenta risc de alergii sau de a afecta imunitatea. Continutul suplientelor si remediilor naturiste se adreseaza unui public vast, de la copii, la batrani, o mare parte chiar si femeilor insarcinate.

MEMO ON - Tablete ayurvedice pentru memorie de elefant

Acest supliment alimentar a sosit in teste exact la momentul oportun. Se anunta o perioada aglomerata, chiar daca anul meu universitar a luat sfarsit. Mi-am propus cateva mariri de nota, unde trebuie sa excelez. Totodata am nevoie de o capacitate mare de organizare si concentrare cu proiectele in derulare, capitol la care stau foarte prost in ultima vreme.


Flaconul MEMO ON primit in teste contine 100 de tablete, usor de administrat. Sunt realitate in totalitate din plante (indiene), astfel ca de-a lungul perioadei de testare n-am observat niciun efect advers. 
De cand folosesc acest supliment ma trezesc dimineata plina de inspiratie. Imi stabilesc o tema de parcurs, iar creativitatea curge lin in venele mele pe parcursul intregii zile. Am marit cantitatea de informatii pe care mi-am propus s-o asimilez in cursul unei zile, vazand ca rata de intelegere si asimilare a cunostintelor a crescut. Si nu vorbesc de cunostinte banale, ci de multe scheme si informatii de specialitate.


Retin lucrurile mult mai usor, ceea ce-mi permite sa fiu mai organizata. Si nu tine totul doar de invatatul pentru facultate, ci si in general, chiar si la organizarea aspectelor privind sarcinile de familie.
Cel mai mult imi place faptul ca nu mai fac lucrurile cu jumatate de masura. Nu mai las o bucata din proiectul de azi, pentru ziua de maine. Am energie suficienta incat sa-mi duc prioritatile la bun sfarsit, sa respect termenele limita si sa fac tot ceea ce mi-am propus fara ca la finalul unei zile sa ma simt la fel de extenuata ca odinioara.

Asa am ajuns la concluzia ca stimulentul meu pentru o memorie de elefant si pentru o zi de succes, consta in suplimentul MEMO On de la Ayurmed. Si eu pot fi un supererou intelectual!


You May Also Like

0 comments