Unde gasesti cea mai buna/accesibila apa de gura

by - miercuri, iunie 07, 2017

Dupa ce am participat la o campanie legata de sanatatea cavitatii bucale am inceput sa folosesc in permanenta apa de gura.
Apa de gura este unul din elementele esentiale pentru o dantura frumoasa si sanatoasa, dar mai ales pentru a evita aparitia microbilor si a cariilor, respectiv a problemelor dentare. In timp ce o pasta de dinti are o eficienta de pana la 40%, restul atributiilor pentru o ingrijire adecvata si 100% sigura ii revin atei dentare in combinatie cu apa de gura. Asa arata o ingrijire dentara completa. In plus te ajuta sa mentii o respiratie proaspata de-a lungul intregii zile.

Asa ca am inceput sa folosesc in permanenta aceasta apa de gura. Cea mai buna/cea mai accesibila apa de gura pe care am gasit-o este apa de gura Listerine achizitionata de la Pentru Corpul Tau.


Aceasta apa de gura este cea mai puternica apa pe care am intalnit-o pana in prezent. Se recomanda a fi folosita de minim 2 ori pe zi, ca si pasta de dinti, respectiv ata dentara.

Cea achizitionata de mine are atat un miros puternic, cat si o aroma intensa care persista pe durata intregii nopti/zile. Varianta mica, de 250 ml (sunt si in varianta de 500 ml) este suficienta pentru mai bine de o luna-doua. E nevoie de o cantitate extrem de mica, motiv pentru care am ales aceasta varianta si totodata mi-am dorit sa testez si aromele (cea cu vanilie si scortisoara e foarte faina dar mult mai tare - daca o gasiti in comert). Fiind foarte puternica, aleg uneori sa o combin cu apa, desi eu va recomand sa o folositi ca atare sau sa incercati o marca mai soft daca aveti probleme cu taria acestor tipuri de produse.


Ce mi-a placut mult la aceasta apa de gura si in trecut e faptul ca formula a ramas aceeasi, cu un grad ridicat de combatere a bacteriilor si o prospetime de durata. In doar 30 secunde gura devine mai curata si este protejata impotriva afectiunilor dentare. Un alt motiv pentru care am ales-o este faptul ca atenueaza durerile dentare si inflamatia gingiilor. Cu toate ca aroma ar fi de citrice, datorita intensitatii sale ma duce cu gandul la eucalipt, dar nu ma incomodeaza absolut deloc. Odata cu trecerea timpului ramane o usoara senzatie mentolata, fresh. Si nu doar ca este foarte puternica, dar este si accesibila ca pret.

Ma bucur foarte multa ca Pentru Corpul Tau comercializeaza astfel de produse utile pentru intregul ritual de ingrijire si infrumusetare, de la A la Z.

Voi dupa ce criterii mergeti atunci cand alegeti o apa de gura?

You May Also Like

5 comments

  1. Să aibă eficiență antibacteriana,să persiste ca aroma,preț bunicel.Chiar voi încerca apa de gură recomandata

    RăspundețiȘtergere
  2. Listerine este cea mai buna apa de gura din punctul meu de vedere. Nu am incercat aceasta varianta portocalie.O voi cauta si eu sau chiar o voi comanda dupa site-ul Pentru corpul tau

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am folosit pana acum Listerine,dar pare tentanta si o sa o incerc

    RăspundețiȘtergere