Wishlist Zaful: Favoritele lunii iunie

by - vineri, iunie 23, 2017

Buna, draga mea! In timp ce o comanda plina de salopete si rochii gasite la reduceri se afla in drum spre mine, astazi am revenit cu un nou articol cu produse descoperite pe Zaful..

Cred ca din toate site-urile de pana acum, acesta imi place cel mai mult. Produsele sunt chiar de o calitate exceptionala si majoritatea produselor sunt chiar produse cu eticheta de firma, marci renumite precum Zara, la pret de producator.

Am gasit din nou o multime de chestii frumoase. Ba chiar la sectiunea de reduceri, sunt chiar reduceri pe bune. Un exemplu concret este vechea comanda, cea pe care o astept cu nerabdare, unde cu 50$ mi-am luat o rochie, vreo 2-3 salopete si o palarie.


Dintre preferatele lunii iunie as vrea sa adaug cateva lucruri in cos.
Spre exemplu, mi s-a pus pata pe aceasta bluzita cu volane si flori de cires. Este un pic mai scumpa, insa nu pot rezista tentatiei. Ma bucur foarte mult ca am gasit marimea S, caci data trecuta cand am vizualizat-o cea mai mica marime era M. As fi facuf acest compromis, dar nu stiu cum s-ar fi asezat pe corp. Modelul pare extrem de deosebit si elegant pentru noile tinute.




Pentru ca data trecuta am avut un succes formidabil la sectiunea Clearance, am mai aruncat un ochi si aici. Am gasit 2 rochii superbe cu motive traditionale romanesti care imi fac cu ochiul. Voi ce parere aveti?





Daca aveti un remediu impotriva gecilor de piele, chiar va rog sa-mi spuneti unul. Nu ma pot abtine. Deloc! Binenteles ca nu mai incap de ele, dar pana nu am toate culorile posibile... Si asta de am gasit-o acum, are si albastru si boderie florala. Soc!




Ce sa aleg oare?



You May Also Like

0 comments