OOTD: Bluza excentrica cu aplicatii tip perle

by - sâmbătă, iulie 15, 2017

Furtunile scurte nu ma opresc. O multime de produse fascinante au ajuns la mine in ultima vreme si altele sunt pe drum.

Astazi va vorbesc despre cea mai spectaculoasa bluza primita pana acum. Este vorba de bluza cu aicatii tip perle, maneci extrem de evazate, o aparitie excentrica din toate punctele de vedere. Am avut emotii caci am ales marimea L, in loc de S, cat port de obicei. Era singura marime disponibila in acea perioada si singura disponibila si acum. Daca as fi vazut-o in magazine probabil ca as fi ezitat. Poate nici nu i-as fi dat importanta din cauza marimii cu 2 numere mai mari. Insa nu regret nicio clipa ca am ales-o. Este atat de frumoasa!


Deja am purtat-o de 2 ori si a facut zenzatie. Mi se potriveste perfect, caci are acel elastic in talie si la umeri, care o aseaza perfect pe corp. Ca prin urmare, daca va place si purtati o marime mai mica, sa nu va fie frica. Este excelenta!
Pelutele nu sunt nici lipite, nici cusute. Au un sistem precum cerceii aceia mici. Ca prin urmare, cand aerul bland adie, se vor vedea pe dos mici bilute argintii care dau bine la ochi.

A ajuns la posta locala cu restul produselor alese de mine in circa 3 saptamani. Am observat ca Posta Romana se misca destul de repede in ultima vreme, deci nu va trebui sa asteptati prea mult.
Cum vi se pare?


Beaded blouse/Bluza cu perle: http://goo.gl/xzVd6p 
Skirt/Fusta: https://goo.gl/GUc5y6










You May Also Like

1 comments