OOTD: Cum sa porti un articol vestimentar cu o marime mai mare

by - duminică, iulie 30, 2017

Fie ca alegi sa-ti achizitionezi articole online si marimea sa nu se potriveasca intru tocmai sau mergi intr-un Second Hand unde sansele de a gasi o marime mica sunt infinit de mici, trebuie sa stii ca nu totul e compromis. In lipsa unui ajutor specializat in croitorie sau daca nu vrei sa cheltuiesti extra ca sa-ti aduci hainele la marimea potrivita, poti apela la mici trucuri ca sa le porti in voie.
Mi s-a intamplat de cateva ori sa-mi achizitionez piese cu o marime-doua mai mare, fie voit, fie accidental. Daca in ceea ce priveste pantalonii sunt atrasa de stilul conic, la bluze treaba sta diferit.

Tricou cu fundite: https://goo.gl/ea8UAu
Set de genti: http://goo.gl/NpAmkT


In acest caz trebuie doar sa fii creativa! Daca top-ul are o bucata de material extra, o poti infasura in jurul taliei si sa faci o fundita in talie, asa cum am facut eu cu top-ul de astazi, cu 2 marimi mai mari, achizitionat de pe Rosegal. Mi-a placut mult cand l-am vazut pe site, insa doar marimea L a fost disponibila. Inchiderea e la spate, in 3 fundite, asa ca eu am facut funde doar din primele si ultimele fasii de material, urmand ca pe cea din mijloc sa o leg in talie. Este un material placut, comfortabil si racoros tip camasa.

Daca nu ai un astfel de surplus de material, poti pur si simplu sa bagi bluza in pantaloni si sa o scoti putin peste bata pantalonilor sau sa apelezi la o curea pe care sa o strangi in talie.


Daca porti o marime mica si ai achizitionat o bluza foarte mare, poate avea si o lungima mai mare, tip rochie. In aceste cazuri poti purta o curea in talie sau o poti purta intr-un outfit casual, cu o pereche de pantaloni scurti.
Roz-ul este o culoare foarte feminina si draguta careia nu prea i-am dat atentie pana acum, dar chiar sfatuit pe oricine sa aibe macar un astfel de articol. Nu se stie cand aveti nevoie (vezi mai multe bluze roz-->> pink blouses).

La outfitul de astazi eu am adaugat o pereche de blugi cu rupturi, achizitionat in trecut tot pe Rosegal si setul de genti despre care mi s-a cerut sa vorbesc insistent. Este un set foarte dragut, alcatuit dintr-o geanta de marime medie extrem de compartimentata, un portofel de carduri, un portmoneu pentru bani/acte/chestii diverse si drept accesoriu are si un ursulet simpatic.
Geanta are 7 compartimente in total, cu si fata fermoar si e cea mai compartimentata geanta pe care o detin. Portofelul mediu are o inchidere mai sigura, atat cu fermoar, cat si cu inchizatoare de tip poseta.


Voi la ce trucuri apelati cand achizitionati articole vestimentare de o marime mai mare? Ati apelat vreodata la aceste trucuri?









You May Also Like

0 comments