Review Matte Stain by Melkior

by - duminică, iulie 16, 2017

Mai sunt doar cateva ore pana cand se lanseaza oficial, in magazinul online, noua colectie de rujuri lichide mate de la Melkior. Acestea vor fi disponibile pe 17.07.2017 in magazinele online, iar a doua zi, pe 18, vor aparea si in magazinele fizice.


Pentru prima data am testat in exclusivitate un produs ce inca nu a fost lansat si mi se pare un concept extrem de fain. A fost o adevarata surpriza pentru noi, influencerii din online.


Stiu ca impresiile sunt foarte asteptate, Melkior fiind cunoscut drept un mare brand de produse cosmetice accesibile de calitate.
Nuanta primita de mine se numeste Joy si este un rosu inflacarat, extrem de viu si purtabil in acest sezon. In ultima vreme folosesc doar nuante mate si chiar am adunat anul acesta o mica colectie incat sa-mi pot face o parere despre Matte Stain.


In primul rand trebuie sa stii ca va fi disponibil intr-o gama varianta de nuante, atat nuante puternice, cat si mai pamantii, mai lejere. Eu cu siguranta le prefer pe acestea intense.

Nunta Joy este extrem de pigmentata si are o textura usoara. Pensula face aplicarea extrem de usoara. Dupa cateva secunde de la aplicare nici nu-l mai simt. Nu usuca buzele si nici nu le strange ca alte rujuri similare pe care le-am testat pama acum. Totodata nici vorba de senzatie lipicioasa. Are o consistenta foarte usoara.


Legat de rezistenta, mi se pare a fi foarte buna si ea. A rezistat in jur la 5-6 ore fara sa necesite reaplicare, dupa mancat, baut, pupat, samd. Mi se pare extraordinar si faptul ca nu se strange in "pliurile" buzelor ca altele.
Totodata am observat ca este cel mai rezistent la apa din toate rujurile pe care le am in colectia proprie. Asta e un mare bonus, insemnand ca-l poti purta fara griji chiar si la piscina/mare.


In paralel am testat si un fond de ten si o pensula colorata in forma de peste din ultima comanda Rosegal. Este primul fond de ten pe care n-am dat o caruta de bani, achizitionat dintr-un magazin care nu este intocmai axat pe vanzarea acestui tip de produse.


Are o acoperire mica-spre medie si este disponibil in mai multe nuante. Este ciudat sa spun ca mi se pare usor mai deschis ca nuanta tenului meu, avand in considerare ca-mi gasesc foarte greu nuanta potrivita. Imi place sa-l combin cu un fond de ten cu acoperire mare, pentru a deschide nuanta, in detrimentul picaturilor de albire de la The Body Shop care mi se par ceva mai scumpe. Nu mi-a provocat niciun fel de alergii si cred ca este perfect pentru vara.


Pensula peste e un fel de "pui" a celei pe care o folosesc deja. Are parul des si foarte fin, motiv pentru care o folosesc pentru aplicarea fondului de ten, ca si pe cealalta. Daca in mod obisnuit nu reuseam sub niciun fel sa manuiesc pensulele pentru fondul de ten, acestea sunt perfecte. Mi se par la fel de bune ca si pensulele ovale, chiar mai bune decat beauty blender-ul. Ofera o acoperire mare a imperfectiunilor si patrunde chiar si in locurile cele mai greu accesibile. Aceasta pensula are un pret special, mic, fata de cea mare, acea fiind la un pret dublu caci am achizitionat-o imeadiat dupa aparitie.

Voi veti incerca aceste produse?

You May Also Like

0 comments