OOTD: Rochia asimetrica in dungi cu buzunare din imitatie de piele

by - joi, august 24, 2017

Hello girls! Vara este pe terminate. Un adevarat motiv de tristete pentru mine. Nu ma indur sa-mi impachetez rochiile de vara si sa scot hainele groase si pantalonii lungi. Gecile biker sunt pentru mine cea mai fericita parte in materie de moda cand vine vorba de sezonul rece si va anunt ca am inceput din nou cautarile.


Astazi am revenit cu un outfit mai trasnit, o alegere atipica si aparent interesanta.
Dupa zeci de rochii de ocazie am decis sa adaug in garderoba mea si lucruri mai neobisnuite, mai interesante, pe care nu le vezi la orice colt de strada. Pe langa rochia aceea superba si pantofii cu trandafiri rosii din catifea, achizitionate de pe Zaful, am ales si o rochie alba, casual, din dungi, cu buzunare din imitatie in forma de inima.

Hat/Palarie: https://goo.gl/uHeESv
Dress/Rochie: http://goo.gl/ktZetJ
Shoes/Adidasi: https://goo.gl/pVwQmM


Este o rochie lejera midi, dintr-un material subtire, care nu se lipeste de corp si lasa pielea sa respire. Desi este foarte confortabila si perfecta pentru o zi torida de vara, in care nu-ti pasa de nimic si tot ce iti doresti e sa te simti relaxata si degajata, nu-mi place deloc cum se vede pe mine. In mod cert stilul ei nu mi se potriveste deloc. Imi da impresia ca as fi o asistenta scapata dintr-un spital de nebuni. Daca ar fi fost cambrata in talie cred ca s-ar fi vazut mai bine, motiv pentru care eu recomand marimea S inei persoane care poarta M. Cred ca e la fel de lejera si se aseaza mai bine pe corp.

Adidasii...ah! Sunt cea mai buna achizitie din ultimii ANI, motiv pentru care mi-am luat 2 perechi: pe negru si silver. Chiar daca vorbim de niste replici, cu un pret mult mai mic fata de cei originali, sa stiti ca sunt cei mai comozi papuci din lume. Toata vara mi-am chinuit "lopetile" cu balerini ce-mi strangeau degetele sau sandalele din care imi fugeau picioarele. In plus, ador sa port rochii cu adidasi. Ma simt pe deplin EU. Se curata chiar foarte usor, cu ajutorul unui servetel umed, fata de cei roz, prima pereche de adidasi cu funtite, care sunt din panza si putin mai grei. Acestia au o structura mai stabila si sunt imbracati in satin.


Voi ati purta o astfel de rochie? Dar papucii?













You May Also Like

0 comments