Review: Boys'n Berries by Makeup-shop.ro

by - miercuri, septembrie 27, 2017

Buna, draga mea! Trecand de partea de vestimentatie, recent am testat cateva produse noi de infrumusetare. Pe lista cosmeticelor testate in ultima perioada se inscriu 3 din cele mai frumoase rujuri lichide mate Boys'n Berries de pe Makeup Shop.


De cand am primit aceste rujuri, le-am purtat zilnic, in diferite combinatii. Sunt foarte versatile pentru orice moment al zilei si pentru orice anotimp, respectiv pentru orice vestimentatie.
Ambalajul este adorabil, sofisticat si extrem de glam. Nu cred ca am mai intalnit un asa ambalaj frumos pana acum.

Dar pentru ca esenta conteaza cel mai mult, acestea sunt niste rujuri extrem de pigmentate, iar marele avantaj este ca Makeup Shop comercializeaza in total 18 nuante (15 disponibile in prezent), pentru toate gusturile. Acesta este un mare atuu, avand in vedere ca putine companii/marci comercializeaza o gama atat de diversa de nuante.


Nuanta mea favorita si cea mai purtata este Red Sonja, un rosu intens si seducator, o pata mirifica de culoare pentru buze pline si perfect nuantate.
Am mai testat totodata si nuanta Aria, respectiv Silhuette, doua nuante de nude, Aria fiind o varianta mai inchisa a celeilalte. Si aceste doua nuante mi se par extrem de potrivite stilului meu zilnic.


Rujurile vin cu o pensula flexibila, ce confera usurinta in aplicare. In doar cateva secunde buzele mele sunt gata, precum si intregul machiaj.
Formula acestora este foarte usoara, avand o consistenta fina, tip spuma.
Au o rezistenta indelungata in cazul in care te feresti de mancarurile grase/uleioase sau de cele umede, precum mancarea gatita.


Imediat dupa aplicare am senzatia ca imi ofera o senzatie de strangere, de rigiditate, dar am observat ca odata ce rujul s-a uscat complet, adica la cateva secunde, acesta nu se mai simte deloc.
De-a lungul timpului in care le-am folosit, rujurile nu s-au strans in pliuri si nici nu mi-au uscat buzele. Dimpotriva, am capatat niste buze pline, frumoase.


Drept urmare, aceste rujuri mi-au lasat o impresie foarte buna. Sunt excelente de purtat la birou sau la un eveniment, precum si zi de zi. Pretul este foarte accesibil comparativ cu alte rujuri renumite care se comporta mult mai slab, cu o rexistenta mai scazuta si o gama de culori limitata.

Voi le-ati incercat?



You May Also Like

0 comments