Toamna se numara Super (bobocii) Bloggerii in SuperBlog

Toamna, toamna, cat ma mai chinui tu pe mine? Cat sa-ti mai numar frunzele? Te las. Ramai cu bine. Dezlantui-te in voie. Eu ma ocup de ale mele.


Ei bine, mai cu caldura, mai cu (ppredominant) frig, vedeta sezonului e SuperBlog. S-au deschis din nou portile la una dintre cele mai mari competitii de bloggeri din Romania.
De-a lungul participarilor mele am cunoscut noi oameni, am acceptat diferite provocari, m-am delectat cum s-ar spune, cu cerintele probelor si cu prietenia unor oameni faini, unii mai faini ca altii.

Cu alte cuvinte, desi mai intarziat decat de obicei, nu e de mirare acest nou articol care anunta revenirea mea in competitie.

Telul meu in SuperBlog este sa invat lucruri noi, sa cunosc alti oameni (posibil), la gala de premiere. Este singura competitie din Romania care la final aduna sponsorii si participantii la un loc.

Ce trebuie sa mai stii despre SuperBlog

Daca nu te-ai inscris pana acum sau daca esti la prima participare, SuperBlog vine cu numeroase provocari, pe diferite nise de activitate. Creativitatea iti este stimulata si pe zona de frumusete, moda si lifestyle, precum si pe partea de design, decor sau tehnologie.
Fiecare proba vine la pachet cu premii destul de consistente. Finalul este marcat cu voie buna si veselie din partea casei.

Aceastea fiind zise, ce zici? Te bagi?

Comentarii

Postări populare