Wishlist: Photography blogger supply from Banggood (not only)

by - luni, septembrie 25, 2017

Cei de la Banggood au venit cu o noua invitatie de a testa produsele lor. Este printre putinele sitte-uri cu care lucrez si care au o gama mai diversa de produse, nu doar imbracamine si produse de infrumusetare. Cu siguranta v-ati dat seama deja ca dulapurile mele sunt pline, caci lucrez frecven cu astfel de magazine online chinezesti care vand exclusiv astfel de produse.
Imi doresc sa mai schimb rutina si sa mai diversific gama de produse. Pe scurt, imi place sa testez diferite lucruri noi, iar in ceea ce priveste magazinele chinezesti, produsele sunt foarte ieftine comparativ cu preturile existente de la noi si de multe ori chiar si calitatea difera, in bine sau in rau.

Data trecuta am avut o colaborare frumoasa cu ei, desi nu intocmai generoasa. M-a surprins transportul extrem de rapid, de doar o saptamana si calitatea produselor primite, motiv pentru care am ales sa lucram impreuna si de data asta.

Acesta e un wishlist mai neobisnuit si mi-ar prinde tare bine sfatul vostru, daca va place un produs anume si daca voi considerati ca merita sa fac o investitie (pentru ca pentru cateva dintre ele trebuie sa ofer si o diferenta).

Primul lucru catre care m-am orientat a fost o camera. Din pacate, presimt ca ma voi desparti curand de Canon Ixus pe care il detin. Si-a facut treaba excelent, nu pot spune, insa pana imi permit tot o marca mai profi, ma gandeam sa incerc o camera de pe Banggood.
Am gasi o camera destul de promitatoare! Aspectul si proprietatile sunt destul de tentante iar pretul este relativ ok. Motivul pentru care inca ezit este datorat celor 2 telefoane comandate din China, care au venit cu virus preinstalat si pentru care nu exista o solutie in prezent si care intre noi fie vorba, imi mananca zilele. Site-ul de pe care am cele 2 telefoane (un Asus Zenfone 2 Deluxe si un Elephone) nu este Banggod, dar inca sunt reticenta legat de functiile camere si de electronicele care vin de pe astfel de siteuri, avand in vedere experienta trecuta. Sa fac o incercare? Oare merita?



O alta chestie pe care o caut de ceva vreme sunt imprimantele de buzunar. Consider ca mi-ar fi foarte utila o astfel de imprimanta avand in vedere ca de multe ori merg la vama si n-am foile care trebuiesc. Nici xerox-ul nu e foarte aproape de casa, asa ca o asttfel de imprimanta mi-ar fi foarte utila, oferindu-mi posibilitatea de a-mi scoate documentele necesare de oriunde doresc, oricand.

Imprimanta de buzunar/Pocket printer: https://goo.gl/pN5GJn


Tot pentru partea de fotografie, unde se stie ca pozele artistice sunt cele mai apreciate si cautate, mi-am varat nasul pe partea de home decor si decoratiuni. Prima categorie in care am umblat a fost cea de flori artificiale si suporturi. Nu-mi place sa cheltuiesc foarte multi bani pe flori. Un mare dezavantaj al acestora este faptul ca unele se usuca mai repede ca altele, iar unele flori sunt specifice unui anumit tip de sezon. Pentru ca anotimpul rece isi intra deja in drepturi, va fi foarte greu sa gasesc flori, motiv pentru care as opta pentru flori artificiale.
Exista si flori artificiale care le imita foarte bine pe cele naturale si dau foarte bine in decorul casei, respectiv la poze.

Flori artificiale/Artifficial flowers: https://goo.gl/j4bEZw


Un alt lucru care mi-a atras atentia, tot pentru sfera aceasta de fotografie, sunt suporturile si cestile de cafea. Acestea dau foarte bine in pozele de tip "Good morning'', fiind si accesorii utile pentru uz zilnic, respectiv decor.



Suport ceasca/Mug support: https://goo.gl/hRGiXZ


Un blogger sau un pasionat de fotografie trebuie sa investeasca foarte mult pe partea aceasta de accesorii: de la aparatura, la obiecte de design. Ce produse credeti ca ar trebui sa le incerc primele? Despre care ati fi curioase/curiosi sa aflati impresii?

You May Also Like

3 comments