Cadou în stil regal, vacanță în stil Royal

by - vineri, octombrie 13, 2017

Sunt foarte entuziasmată atunci când vine vorba de cadouri. În cazul meu, a devenit o tradiție să dăruiesc cadourile anticipat, cu ceva timp înainte de aniversarea în sine. Nu mă pot abține! Aștept cu nerăbdare ca cei din jur să-și primească atențiile și să-mi împărtășească emoțiile, să le surprind reacțiile.

Când vine vorba de zilele/evenimente importante, alegerea cadoului potrivit este aparent dificilă. Ni se pare rusinos să oferim o simplă "atenție", aleasă întâmplător, sperând că gestul va conta. Dacă ești invitat la o nuntă sau dacă ești directorul unei companii de top, cu siguranță știi ca aceste cadouri ar trebui să fie chiar consistent/speciale, să-ți creeze o reputație extrem de bună și binenîțeles, să fie pe plac mirilor/angajaților.
Dacă partea materială se irosește repede, iar obiectele își piert utilitatea în timp, o vacanță e un cadou pentru care n-ai avea mult de gândit și pentru care nici n-ar trebui să cunoști persoana/cuplul în detaliu.


Dacă un pachet complet de vacanță ți se pare prea costisitor, poți opta pur și simplu pentru ideea de mini-vacanță, oferind în dar o cazare la un hotel cu trei stele, o nouă experiență, un weekend de relaxare. Poți alege acest cadou chiar și pentru tine însuți, dacă simți nevoia să te răsplatești cu o atenție și o nouă experiență de neuitat. 
Această alegere este ideală pentru cei proaspăt căsătoriți, care încă nu și-au programat luna de miere din diferite motive, dar și pentru angajații cu performanțe înalte, acei "stâlpi ai afacerilor", drept răsplată pentru eforturile depuse. 

Drept recomandare hotelieră, eu deja mi-am facut o rezervare în agendă, pentru iarnă, acolo unde mi-am programat un sejur la Hotel Royal Poiana Brașov

  • De ce Hotel Royal? 

Zona montană este ideală pentru persoanele libertine, dornice de adrenalină și de aer curat. La munte poți experimenta diferite activități, iar Poiana Brașov este una din cele mai frumoase zone montane. 
Acest hotel include un pachet complet de servicii incluse: decor modern, frigider, mini-bar, televizor, wifi, etc. 
Plecând din centrul Brașovului, poți ajunge la hotel în circa 15-20 minute cu mașina personală sau cu ajutorul autobuzului 20, cu plecare din centrul vechi - stația Livada Poștei, care te va lasa exact în Poiana Brașov, la circa 5 minute de hotel, de la parcarea mare. 
Poți alege Hotel Royal chiar și pentru activități corporate și/sau evenimente bussiness. Este un hotel accesibil, cu posibilități infinite de relaxare și divertisment.


  • Cum îmi imaginez mini-vacanța de iarnă

După ce ne vom face cazarea propriu-zisă la hotel, acolo unde voi merge cu jumătatea mea, avem de gând, bineînțeles, să explorăm și să ne bucurăm cât mai mult de timpul liber și de locația aleasă. 
Ziua este perfectă pentru a explora peisajul și vecinătatea, iar seara, ne vom aduna la un pahar de vorbă bună, la restaurantul hotelului, acolo unde vom derula toate amintirile dobândite pe parcursul expediției.


Pentru că el nu a mai fost niciodată în Brașov, mi-am propus să-l duc în centrul vechi, acolo unde privirile turiștilor sunt captivate de mixul arhitectural, de impunătoarea și renumita Biserica Neagră. În centrul Brașovului am băut și cel mai bun vin fiert la Bistro de l'Arte, dar am degustat și din cele mai bune preparate la restaurantul Gaura Dulce, un local cu multa istorie și stil tradițional vechi.
Un alt obiectiv este Castelul Bran, cel mai interesant și cel mai dorit obiectiv internațional turistic.

A doua seară este doar despre noi! Punem burta la cale cu o mancare delicioasă, cea mai delicioasă, majoritar în stil stradițional românesc, cu posibilitatea de a gusta și alte creații gastronomice deosebite, la restaurantul hotelului. Mai apoi ne așteaptă o porție de relaxare din sportul preferat - billiardul. 
Ne place să încercăm și lucruri noi. În acest hotel Poiana Brașov putem explora și facilitățile de agrement incluse în oferta de cazare, precum darts și saună. Sunt doua activități la care n-am participat niciodată și ne-ar plăcea să încercăm o nouă experiență amuzantă, interesantă și relaxantă.


E munte, aer curat, adrenalină și caracteristice sunt sporturile de iarnă, pasiunea lui. Ne așteaptă și o sesiune cu teleschiurile, dar de nelipsit este o ședință foto cu noi doi, care ne va aduce aminte de minunatele clipe petrecute împreună în această vacanță.
Cu siguranță după această escapadă vom fi mai relaxați, mai deschiși către noi provocări și mai receptivi la misiunile din rutina zilnică.

Un cadou în stil regal este o vacanță în stil...Royal!

Articol scris pentru SuperBlog 2017.

You May Also Like

0 comments