Coughend - Inamicul tusei neprevazute

by - marți, octombrie 31, 2017


Colectia mea cu remedii ayurvedice creste vazand cu ochii, pe zi ce trece. Ma bucura enorm sa incerc tot mai multe produse naturiste Ayurmed, care au devenit cei mai bune prietene ai intregului organism.
Cea mai recenta vedeta si remediul saptamanii este Coughend, aliatul cailor respiratorii, insusi inamicul tusei neprevazute, fiind realizat predominant din plante indiene cu rol terapeutic.


Pe langa acele vicii, precum fumatul, ce cauzeaza probleme in cazul bunei functionari a cailor respiratorii, ducand la aparitia unei tuse productive, se mai adauga si o serie de factori preponderent climatici, care duc la aparitia unor raceli neprevazute, a unei respiratii greoaie, urat mirositoare, insotita de scurgeri nazale si tuse. Chiar si uscaciunea cavitatii bucale datorata deshidratarii si a consumului insuficient de lichide poate duce la aparitia unei tuse seci, deranjante.
Uneori, aceasta afectiune atinge cotele extreme astfel incat sistemul imunitar este pus in pericol si ne sunt afectate prioritatile zilnice.


Pentru mine tusea este un impediment de acum doi ani de zile, cand, din cauza unei excursii la munte tusea s-a prins de mine ca un scai in ciuda echiparii adecvate. Aerul rece, inhalat in permanenta chiar si prin fularul gros, a dus la numeroase dereglari ale glandelor respiratorii, provocandu-mi zilnic o tuse seaca, care uneori, in cele mai nepotrivite momente, ataca intregul organism, ducand, spre exemplu, la aparitia unei senzatii apasatoare de mictiune ce deseori o pot stapani.

Diminetile imi erau compromise. Cafeaua nu mai este acceasi de doi ani, odata ce tusea se instaleaza dupa primele 30 minute, dupa ce prea dulcea odihna a luat sfarsit. Deseori mi s-a intamplat sa fiu in locuri publice si tusea sa-mi provoace o stare generala de disconfort, lasandu-ma fara aer si provocand acea aparitie a mictiunii. Ce poate fi mai rusinos?


Asadar, cand am primit propunerea sa incerc siropul Coughend de la Ayurmed, nici nu a trebuit sa ma gandesc de 2 ori.

Al meu esti, scapa-ma de tuse!

Incerc acest sirop doar de cateva zile si pot spune ca am observat cateva imbunatatiri.
In primul rand, legat de gust, acesta este dominat de plante, usor dulce, datorita continutului de zahar, ce se continua cu aroma de menta pe care acesta o are in compozitie. Trebuie sa recunosc faptul ca aroma de plante nu-mi place deloc, dar ma bucura faptul ca acest gust neplacut dispare in maxim un minut, lasand o respiratie fresh, o aroma de menta proaspata.
Este indicat atat adultilor, cat si copiilor, in catitatile corespunzatoare, inscrise pe ambalajul siropului si pe cutia acestuia.


Tusea...ah! Posibilii germenii s-au zbatut cu toata puterea.
Deja am inceput sa pot savura o cafea in liniste fara ca tusea sa mai fie un pericol. Pasesc increzatoare pe coridoarele institutiilor publice si zambesc in voie, caci rar mi se intampla sa mai tusesc, dar si atunci tusea e in limitele normalului, nimic nesuportabil si cu alte zeci de efecte adverse. Adio mictiune jenanta!

Oamenii din jurul meu se imbolnavesc pe zi ce trece: stranuta, tusesc, fie se confrunta cu un duel al sistemului imunitar si puterea unei raceli. Impreuna cu ceaiurile naturiste din plante anti-raceala si Coughend, raceala m-a ocolit si tusea isi ia zborul pe deplin, cu pasi repezi.


Asadar, in concluzie, recomand cu caldura acest protector natural al cailor respiratorii, folosit drept supliment alimentar sau adjuvant in cazul racelilor, secretiilor nazale si bineinteles al tusei.




You May Also Like

1 comments