Gențile - Un adevărat mister pentru societate. Ce se ascunde în geanta ta?

by - luni, octombrie 23, 2017

"-Dacă te prind cu nasul în traista mea, o să te...."

Aproape toate femeile din Moldova folosesc expresia asta. Careva să zică, moldovencile țin enorm la gentile lor pline cu ... surprize.
Eu mă consider la polul opus. Când vine vorba de propria mea geantă, nu am nimic de ascuns. Dă-i liber la căutat!
Problema este că geanta unei femei este cu adevărat un mister. Dacă bărbatului îi place să facă gestiunea banilor și nu se simte rușinat să-ți numere verzișorii din portofel, când vine vorba de genți, nu ar pune mâna nici în ruptul capului. Ce-i drept, n-am auzit nici-o femeie să țină în geantă un tigru, un șarpe sau orice alt animal periculos care să te lase fără degete, dar...


Simplu fapt că geanta unei femei a devenit mister de câțiva ani încoace, pe bărbați îi pune în dilemă, iar gențile noastre sunt privite drept adevărate capcane ale minții.
Ca prin urmare, am putea spune despre bărbați ca fie sunt lași, fie sunt prea comozi ca să-și răpească mai mult de 5 minute ca să găsească ceea ce-și doresc/li se cere. Sunt și cazuri în care femeile sunt chiar ordonate și nu ai nevoie de o eternitate. E clar! Geanta unei femei rămâne "Enigma Otiliei".

Dacă bărbații nu vor să audă de gentile femeilor, prietenele abia așteaptă. De cele mai multe ori se servesc singure, tentate fiind de noile achiziții, de noi lansări ce s-ar putea ascunde într-o simplă geantă. Unele au transformat chestia asta într-o pasiune, într-o obsesie. Și chiar dacă uneori ești prea ordonată, în doar 5 minute geanta ta se transformă într-un mister chiar și pentru tine.
În conzluzie, admit că geanta unei femei este de cele mai multe ori un lucru foarte intim și personal, pe care nu mulți au curajul/dorința să-l exploreze.

Geantă sau rucsac?

De ce n-ar fi câte puțin din fiecare? Femeile își transformă pasiunea pentru genți într-o adevărată colecție, mai ales dacă e vorba de un model mai rar și/sau de o marcă.
Nu cred că există femeie să nu aibă câte puțin din fiecare: genți mici, genți mari și câteva rucsacuri. Așa și eu.

Conținutul genții mele este influențat de outfit-ul pe care îl port, pe care îl și aleg de cele mai multe ori în funcție de geanta pe care aleg s-o port. Dacă am multe lucruri de care nu mă pot despărți și am se anunța un drum lung, atunci aleg în mod inevitabil un rucsac, fiind mai practic și mai comod. La drum scurt sau atunci când nu am chef să revizuiesc conținutul unei genți "misterioase", apelez și la acele genți mari/medii.


Întotdeauna rucsacurile și gentile medii/mari cred că spun despre mine că sunt un haos, o persoană nesigură pe sine și care n-ar putea supraviețui în cazul unei Apocalipse, chiar și fără acele o mie de lucruri de care nu m-am atins niciodată.

Dar, de cele mai multe ori, mă învârt în jurul genților mici. Gentile mici sunt mult mai indicate, dar să-ți spun și de ce. Având o geantă mică ești obligată să-ți ei după tine doar strictul necesar. O astfel de geantă spune despre mine că sunt organizată și poate, neobișnuită.
Aceste genți mici sunt practice, ușor de transportat și îți mișcorează considerabil șansele de a fi victima unor hoți de buzunare.


Dar ce se ascunde în geanta mea?

Știu că ai așteptat momentul ăsta încă de la începutul articolului. Așa cum spuneam și anterior, fiecare geantă pe care o dețin duce cu ea o poveste, un mister.
Rucsacurile și gentile medii/mari cuprind întotdeauna un portofel, farduri, un parfum preferat, camera foto, o umbrelă (după caz). Da, asta poate spune despre mine că am o obsesie cu modul în care mă prezint zilnic în societate și întotdeauna încerc să previzionez un incident neplăcut. Sunt panicoasă? Poate. Altfel nu văd de ce aș purta peste tot pastile, creme, bandaje.
Întotdeauna voi avea într-o astfel de geantă ceva de mâncare, pentru că mă consider a fi gurmandă și/sau dependentă de mici gustări, dar și dulciuri, în special de ciocolată.
De nelipsit din astfel de genți sunt și căștile. Sunt foarte atașată de căștile audio, cele care mă ajută să am parte de momentele de reculegere cu mine însumi.


Sunt extrem de limitată când vine vorba de gențile mici, la propriu și la figurat. În ele se vor regăsi doar strictul necesar: un pix, un mini-portofel, un ruj și un fond de ten. Ce poate spune geanta aceasta despre mine? Că viața nu se învârte în jurul la o mie de lucruri și că întotdeauna poți găsi obiectul potrivit, în minutul potrivit.

Ți-am vorbit suficient despre femei și cam ce ar conține o geantă, dar am realizat că nu ți-am zis nimic despre locul în care îți poți găsi o geantă potrivită nevoilor și dorințelor tale.
Answear este un multibrand care îți propune o selecție de genți, rucsacuri și portofele care să se asorteze cu ținutele tale și cu dorințele magice ale femeilor pretențioase. Îți poți alege modelul preferat, realizat din materiale calitative, de durată, marcat de sigla unuia dintre cele peste 300 branduri, 100% originale. Tu alegi preferatele, le adaugi în coș, printr-un click, iar curierul ți le aduce acasă. Fie ca alegi genți, încălțăminte sau îmbrăcăminte, la prețuri accesibile, poți analiza produsele în detaliu, le poți proba, urmând să păstrezi doar ceea ce-ți place.


Articol scris pentru SuperBlog 2017.

You May Also Like

0 comments