OOTD: Geaca din imitatie cu design militar

by - luni, octombrie 09, 2017

Buna dimineata, draga mea! Incep prin a-ti ura o zi minunata si un inceput grozav de saptamana!


E luni si am fost mai matinala ca de obicei. Cursurile ma asteapta, dar parca suna mai frumos o noua tinuta, nu-i asa? 
E foarte greu in perioada asta sa mai ai chef de ceva, chiar si daca vine vorba de o tinuta noua sau de inspiratie pentru una. Vremea e de vina, dar poti sa te certi? N-ai cu cine!


Mi-am pus in cap sa sabotez vremea cu toate pasele ei urate. Saptamana asta e dedicata fustelor, rochiilor si binenteles, a cizmelor peste genunchi.

Am inceput prin a face cunostinta cu noile mele perechi de cizme din catifea. Vedeta zilei de azi, sunt superbele cizme din catifea albastra, identice cu cele piersicii prezentate in outfitul anterior. Sunt aceeasi marime, la fel de comode, frumoase si elegante.

Le-am asortat cu un top albastru scurt din dantela achizitionat in urma cu doi ani dintr-un SH, o fusta clos din piele si o jacheta/geaca din imitatie de piele de stil army.

Acest model militar este foarte popular de ceva vreme in coace iar trendul nu cred ca va pieri prea curand.
Va intrebasem la un moment dat, pe voi, cele care ma urmariti pe Facebook, daca sa fac aceasta achizitie. Am zeci de modele de geci din imitatie, de diferite culori, insa niciuna ca aceasta. Modleul mi s-a parut interesat si m-am riscat sa achizitionez un M, fiind cea mai mica marime disponibila.


Referitor la aceasta geaca, pretul este cu mult mai mic fata de cel cu care am gasit-o pe alte site-uri. Am gasit-o inclusiv la 300$, un pret pe care cu siguranta nu-l merita. Este mai putin solida si mai subtire decat m-as fi asteptat, fata de celelalte geci pe care le-am luat anterior, in ultimele luni.

Imi este usor, larga, dar din experientele trecute, cu alte geci, nu e cel mai mare dezastru. Imprimeul este in mare voga, iar celor carora li se potriveste marimea o vor vedea drept o piesa deosebita, extrem de versatila.

Cum vi se pare tinuta de azi?

Jacket/Geaca: https://goo.gl/cVQ3MA
Boots/Cizme: https://goo.gl/N19faH














You May Also Like

1 comments