Relax FamilyCARE: Mireasma captivanta de bomboane, remediu pentru zilele incarcate

by - sâmbătă, octombrie 07, 2017


In urma cu doua saptamani alergam dupa curier. Fostul numar de telefon (expirat) inca mai suna, dar cine sa-l mai auda?
Sebastian a fost intotdeauna cel mai senzational curier de pe Cargus. Este cea mai frumoasa trezire, cel mai frumos semn ca portia
de somn trebuie sa sfarseasca.


Am ridicat coletul fermecat de la un coleg de-al sau si nici nu imi imaginam ce bunatati se ascund in el.
Am desfacut coletul usor, unde, in afara de acel gel de dus din gama Relax cu ulei bio de argan, mai erau cateva produse destinate relaxarii si ingrijirii personale.
Am fost uimita de ambalarea produselor intr-un prosopel 100% din bumbac, aranjat precum un cosulet si cu 2 fundite, de care mama mi-a zis sa nu ma ating, sa-l las de bun.

Ma asteptam doar la gelul de dus, care nu pot spune ca m-a impresionat la prima vedere. Eh...ce-i asa special la un gel de dus? Insa, pe langa acesta, am mai primit cateva bunatati: o sare de baie cu argan, o manusa exfolianta si un difuzor cu parfum de camera, aroma cu vanilie romantica de Paris.


De vreo jumatate de an baile au devenit relaxare doar pentru moment. Imi place sa ma scald in apa plina cu spuma si bombe de baie homemade. Insa, in ultima vreme, nu mai vine somnul, relaxarea si linistea pe la geneca odinioara. Nu stiu daca in acea seara eram atat de obosita si epuizata dupa acea baie, dar stiu ca mirosul de bomboane al sarii si al gelului de dus m-au fermecat in profunzime. Imi venea sa adorm in fund, pe scaun. Fenomen rar.
Cele doua produse miros atat de bine, ca-ti vine sa le mananci! Odata ce le folosesti mirosul cuprinde toata baia si n-ai cum sa nu te indragostesti de mirosul efectiv de bomboane. La mine, dulciurile sunt la ordinea zilei.


Gelul de dus este grozav. Curata si catifeleaza pielea in profunzime. Are o consistenta lichida tip crema, mai densa decat alte geluri de dus pe care le-am incercat pana acum. Parfumul persista pana a doua zi si este atat de atractiv incat colega mea s-a furisat in patul meu, admirand mirosul frumos pe care il emana pielea mea. I-a fermecat simturile de asa natura incat a adormit instant, in doar cateva secunde.

Am inceput deja sa cercetez unde as putea gasi intreaga gama de produse, caci mi-a placut atat de mult experienta asta incat as vrea sa incerc toata gama FamilyCARE. Am gasit produsele pe Emag insa sunt convinsa ca se gasesc/vor aparea si in supermarketuri, gen Cora, Auchan, etc.


Pentru mine, baile de dus cu arome fermecate si elixire pretioase din fructe si uleiuri esentiale sunt oaza mea de relaxare. La mine chiar a functionat! Pe tine ce te relaxeaza? Ai incercat produsele din gama Relax by FamilyCARE?





You May Also Like

0 comments