Smart outfit - The bluetooth hat and pearls earphones

by - duminică, octombrie 29, 2017

A trecut ceva vreme de cand v-am prezentat ultimul outfit. Am impresia ca a trecut o eternitate. Recunosc, m-am cam babaciunit.
Well, well, mi-am facut curaj si timp pentru a va prezenta, din nou, o parte din ideile trasnite, outfiturile si produsele preferate pe care le-am achizitionat in ultima vreme.

Astazi vorbim despre cum sa accesorizam o tinuta, si nu ma refer la partea "smart" din punct de vedere cum al imbinarii pieselor vestimentare, ci la piese cu adevarat inteligente.


Probabil ca v-am mai povestit in alte articole, in special in cele realizate in sezonul rece, despre (non)afinitatea mea fata de caciuli. Nu am fost niciodata adepta acestora sau a palariilor, dar vara asta s-au schimbat cateva lucruri in capul meu si am inceput sa ma abat de la acele practici si idei obisnuite, nu neaparat sanatoase si corecte. Caci hei, let's be serious, cui ii arde de moda la -20 grade sau pe viscol?

Slabiciunea mea sunt castile audio. Always! Asadar, nu exista sezon sau drum pe care sa-l fac, fara sa am la mine o minunata pereche de casti cu care sa pot da play la playlist-ul meu favorit.

Cand am plasat ultima comanda Banggod, mi s-au aprins talpile dupa cateva accesorii inteligente, de sezon as putea spune, pe care mi-am dorit musai sa le incerc. Se poate spune ca alegerile sunt strans conectate cu moda, dar si de obsesia asta de a purta muzica peste tot, pretutindeni.
Odata ce plasati o comanda, alegand varianta transportului gratuit, o sa primiti un numar de urmarire valabil pana la intrarea in tara. Totodata, pe site o sa aveti un termen limita cand ar trebui sa ajunga comanda. Cele 3 produse mi-au ajunsla posta de cartier, la 2 zile mai tarziu de termenul de pe site. In concluzie, practic termenul se respecta, doar ca posta noastra merge mai lent.


Ei bine, n-o mai lungesc. Mi-am luat doua caciuli, una pentru mine si una pentru partenerul meu, precum si o pereche de casti. Nici caciulile si nici castile nu sunt foarte obisnuite.

Cele doua caciuli folosesc tehnologia inteligenta bluetooth, care iti permite sa duci muzica cu tine oriunde doresti. Caciulile au un pret mai mult decat accesibil si bineinteles ca nu ma asteptam la o sonorizare grozava. Le-am vazut si in trecut, insa abia acum am decis ca ar fi o experienta interesanta si am ales sa mai iau o pauza de la Beats, castile mele din suflet, la care li s-au eupt cureaua si pe care inca le utilizez prinse cu scoci. Intotdeauna e bine sa ia rezerve!

Sunetul este extrem de bun, cu mult peste asteptari, caci am incercat zeci de perechi pana in prezent. Am un sertar plin de casti stricate sau care nu se aud impecabil. Ce-ti spuneam adineaori?
Caciulile in sine sunt dintr-un material moale si tin de cald in anotimpul rece, insa nu sunt foarte groase. Sunetul este redat prin doua cutiute conectate intre ele, care se pot scoate pentru a spala caciula.

Caciula dama/Female hat: https://goo.gl/WWu1si
Caciula barbati/Male hat: https://goo.gl/gbPYNU


Avand o astfel de caciula nu doar ca te protejezi, dar nici nu esti nevoit sa porti tot timpul o pereche de casti mari dupa tine, sa te usperi ca le-ai uitat acasa sau sa te chinui cu ele fiindca iti cad jos din ureche.
Vin insotite si de un mini cablu usb si o lista de instructiuni, iar bateria tine incarcata destul de mult (n-am cronometrat exact cat, insa am ascultat de cateva ori muzica la ele si mi se par ok).
Good choice! Cu siguranta iarna asta voi purta o caciula, in sfarsit!

Mi-am mai ales si o pereche de casti aparent obisnuita, doar ca ea nu are forma unei simple perechi de casti. Am mai avut in trecut o pereche de casti in forma de fermoar, fluorescente. Imi plac lucrurile trasnite, iesite din comun. Asta-i clar!
Precum vedeti, perechea asta de casti este alcatuita in totalitate din perle si au chiar si un magnet pentru a nu te incurca. "Firul" este destul de lung, capatul acela de la conector este pozitionat drept, sa nu se strice usor asa cum se intampla cu majoritatea. Si ele au o sonorizare tare misto si mi se par o super afacere. Multe din castile din comert fie se aud infundat, fie prea incet, ceea ce pe mine ma deranjeaza, caci imi place sunetul clar si prefer muzica la maxim, sa nu aud nimic din ce se intampla la exterior. Aceste casti au sunetul perfect si puternic, poate mult mai tare decat as putea duce.

Casti din perle/Pearls earphones: http://goo.gl/3TmneF


Partea buna, atat la caciuli, cat si la aceste casti, consta in faptul ca pe langa functia lor de baza, cea audio, a castilor, ele sunt foarte versatile si potrivite mai ales persoanelor pretentioase. Castile din perle se pot accesoriza cu usurinta unui outfit elegant, lasand impresia unui colier, iar caciula, de nelipsit la multi in sezonul rece, are acum doua functii: de sanatate - protectie, dar si de divertisment. Cu alte cuvinte, poti imbina nevoia de moda si pasiunea pentru muzica/dorinta de a fi conectat cu ceilalti, alegand un simplu accesoriu. Sunt accesorii ideale pentru cadouri, deci daca nu aveti idei pentru sarbatori, cu siguranta o caciula inteligenta sau niste casti fancy pentru domnisoare, vor impresiona grozav.


Tu ai alege o astfel de caciula inteligenta si/sau o astfel de pereche de casti?

You May Also Like

1 comments