Sssst! Aici e secretul unui somn linistit.

by - duminică, octombrie 15, 2017

Cand se lasa seara, abia astept sa ma corcolesc sub plapuma pufoasa si sa rapesc un pui lung de somn. Dar ce sa vezi? Domnul Ene nicidecum sa vina prea curand pe la gene. E speriat de stresul acumulat din timpul zilei. De unde atata relaxare pentru un somn linistit? Nu degeaba se spune sa nu lasi pe maine, treaba pe care o poti face astazi. Dar ce faci cand sunt prea multe? Gandurile ma pun la zid, amintirile ma chinuiesc si cu greu mai sper la ceea ce numim un somn linistit.


Se spune ca somnul de noapte este cel mai odihnitor. Somnul nu are efecte doar asupra psihicului, oferindu-ti o putere de concentrare ridicata, atentie sporita si surplus benefic de energie. Sunt indicate 6-7 ore de somn in timpul noptii pentru a avea totodata si o piele frumoasa, un ten tanar.

M-am bucurat foarte tare cand am primit invitatia Ayurmed si Brander, de a testa noul supliment alimentar Sedirelax.
Sedirelax de la Ayurmed este un supliment ayurvedic, realizat din 100% plante naturale indiene.


La inceput mi-a fost frica sa iau acest supliment, de teama ca voi dormi atat de adanc, incat nici nu voi auzi alarma diminetii.
Principala problema pe care o am atunci cand vine vorba de odihna este reprezentata de bataile alerte ale inimii, de respiratia grea si de pulsul ridicat. Odata ce m-am asezat in pat, ma coplesesc tot felul de ganduri si planuri, motiv pentru care, in mod obisnuit, pierdeam o portie buna de somn, de circa o ora-doua. Alteori am prea multa energie, incat, orice as face, nicio activitate nu-mi produce somn.

Am inceput sa resimt efectele Sedirelax inca din prima seara. Somnul a venit de la sine, nu in mod fortat. Am adormit relaxata, linistita, de parca nici n-as fi stiut cand a trecut noaptea.
O capsula de Sedirelax mi-a oferit exact un somn odihnitor de 7 ore, timp in care mi s-a spus ca as fi adormit neintoarsa. M-am adaptat la tot ceea ce inseamna stresul cotidian.
A doua zi m-am simtit mai plina de energie, mai deschisa catre indeplinirea provocarilor ce noua zi avea sa mi le pregateasca. Parca si cafeaua si-a facut in sfarsit efectul!


Cert este ca m-am simtit extrem de odihnita, fara acei ochi impanziti si nu am simtit nevoia sa-mi reincarca bateriile cu somnul de amiaza. Stii momentul acela cand ti se descarca bateriile de la camera pe neasteptate? Exact asa pateam si eu! Eram intr-o cursa contra timp, cat pe ce sa adorm pe bancile facultatii sau la intrarea in casa.

Acum senzatia de odihna vine exact la momentul oportun, avand la dispozitie o noapte linistita in care ma pot bucura de o relaxare in profunzime. Nu mai am nevoie de bai cu tot felul de uleiuri ce promit marea si sarea, care nu-si fac deloc efectul. Ma simt tare incantata sa-ti spun ca acum, somnul, e al doilea prenume.
Sa nu zici ca nu te-am invatat reteta unei relaxari pe bune si a unui somn odihnitor!

Somn linistit!

You May Also Like

0 comments