Cum să transformi o nuntă agitată într-un eveniment memorabil

by - vineri, noiembrie 17, 2017

Vine o vreme, când, ne punem mâinile în cap și visele într-o geantă oarecare. De obicei perioada asta se întâmplă când vine vremea măritișului. De obicei, în perioada asta, se activează și "promoția trei în unul": noi, un bărbat care pune stăpânire pe tot patul și o soacră fioroasă, în cele mai "deosebite" cazuri, numai bună de măritat și de trimis la plimbare în lume.
Nu-i cale de întors și nici de dramă! Ne transformăm din adevărate dive, în gospodine de elită, fără manichiură și pedichiura, fără timp de stat la bârfă și de analizat noutățile mondene.

Dar ce să-i faci?! Ne-a trebuit măritat? Asta-i prețul. Suportăm.


Trecând peste aceste aspecte, primul pas, bineînțeles, îl reprezintă organizarea nunții. De obicei, când sunt foarte agitată, nimic nu merge cum trebuie. Cel mai grav e că nu-i o stare ce se instalează o dată pe lună, ci mi se întâmplă aproape zilnic. Dar să vezi o viitoare mireasă, când își plănuiește nunta! Flăcări, tunete, fulgere. Nici cei mai fotogenici pompieri, pe jumătate acoperiți de salopetă și cu pieptul la vedere, n-ar putea stinge focul care s-ar aprinde în sufletul meu.

"-Cum/Unde ți-ai organiza nunta?"

Răspuns cât se poate de sincer: habar n-am! Până acum n-am fost nevoită să mă gândesc la asta. Știu doar că timpul trece și detaliile organizatorice trebuie stabilite cât mai repede posibil. Însă, în prezent, cunosc suficiente detalii despre locația care s-ar potrivi unui astfel de eveniment.
Sufletul unui astfel de eveniment este locul unde vom petrece seara nunții, acolo unde se clădesc amintiri și distracție, acolo unde facem primii pași ca o familie adevărată.


Mi s-a sugerat un salon de evenimente din Poiana Brașov. Hotel Royal deține numeroase plusuri pentru a transforma o nuntă agitată într-un eveniment memorabil.
Pentru orice organizare evenimente în Brașov, cei de la Hotel Royal oferă condiții de 3 stele. Restaurantul beneficiază de o selecție deosebită de meniuri adecvate unui astfel de eveniment important. Multe dintre evenimentele la care am participat până acum mi-au lăsat o impresie foarte proastă, căci localul utiliza 90% din meniul de praznic, ceea ce e de prost gust. Aici, la Hotel Royal, meniul este atent selecționat chiar și pentru cele mai exigente gusturi.


Sala principală a hotelului e imensă și are o capacitate ideală de 120-140 persoane. Cu siguranță nu vom avea sute de invitați, ci doar persoane apropiate. Important este că vom avea un cadru intim de poveste, ce le va oferi invitaților în amintire superbă, o imagine total diferită de evenimentele la care au participat în trecut.

Un alt plus este faptul că atât mirii, părinții noștri și nașii, pot beneficia de cazare gratuită. Este un extra bonus pentru cei veniți din provincie, cât și pentru noi, în postura de coordonatori, care ne dorim un eveniment unicat, dar accesibil.
În plus, zona în care este amplasat acest Hotel Royal este de vis. Zona montană scoate din anonimat orice eveniment, datorită aerului proaspăt, al obiectivelor turistice și al eleganței cu care este învăluit amplasamentul.


Nici decorul nu poate fi mai prejos. Se pune accentul pe finețe, elegantă și mult bun gust. Decorul camerelor, al restaurantului, cât și al hotelului propriu zis, atât interior cât și exterior, se alege cu multă responsabilitate. Camerele oaspeților sunt dotate cu toate facilitățile moderne disponibile în prezent: mini-bar, TV, WIFI. Există și activități de divertisment care pot relaxa invitații înainte de marele eveniment, în seara burlacilor/burlăcițelor.

Hotel Royal deține toate atuurile de care ar putea avea nevoie orice coordonator novice de evenimente, precum o mireasă agitată și mofturoasă.

Articol scris pentru SuperBlog 2017.

You May Also Like

2 comments