OOTD: Prima comanda pe Gamiss

by - duminică, decembrie 03, 2017

Buna, dragele mele!
In urma cu circa doua saptamani am primit prima mea comanda de pe Gamiss. Coletul a ajuns la posta vamala, unde a trebuit sa platesc niste taxe, dar am fost foarte curioasa de calitatea produselor foarte ieftine.


Majoritatea articolelor alese au fost sub 10$ bucata. Pot spune caam avut mici emotii legate de aceasta comanda pe care am asteptat-o cu nerabdare.

De pe Gamiss mi-am luat 4 rochii dintre care una, cea de azi, o rochie maxi inflorata, cu maneci lungi.
Mi-a placut foarte mult modelul, asa ca a fost o alegere de ultim moment.

Este o rochie destul de subtire, motiv pentru care cel mai devreme ar putea fi purtata pe la sfarsit de primavara sau vara, in serile mai racoroase. Ma duce cu gandul la o serie de plimbari pe faleza, intr-o seara calduroasa de vara.

Rochie/Dress: https://goo.gl/SHvitT


Ca lungime este perfecta. Cu greu gasesc o rochie pe aceste site-uri care sa nu necesite modificari din privinta lungimii. Poate singurul meu regret e ca nu e putin mai bogata sau mai groasq, ca sa poata fi purtata si toamna tarziu, chiar daca de acum incepe sa-si intre iarna in drepturi la propriu.

Despre restul rochiilor, care m-au impresionat destul de mult, va voi povesti datile viitoare.ce parere aveti de aceasta rochie? Ati achizitionat vreodata produse de pe Gamiss?





You May Also Like

0 comments