Wishlist: Zaful Valentines Day Special Promotions

Nici nu se putea sa nu existe Zaful valentines day 2018 Special Promotion. Nu doar ca ofera din nou reduceri la o gama variata de produse, dar inca mai au in alcatuire acea oferta de tipul "cumperi un produs si primesti o reducere la fiecare produs din comanda de x% ". Am profitat si eu de o astfel de oferta si si trecut, dcand uunele din produse au ajuns la jumatate din valoarea lor, dar si acum.

In lista anterioara de dorinte va spuneam ca mi-am luat o serie noua de pulovere. De data asta a venit timpul sa ma uit si dupa niste articole mai de primavara-vara, in speranta ca aceste modificari climatice duc spre un sezon cald.
Nu trece zi sa ma gandesc la sezoanele calduroase,, asa ca nu exista comanda pe care sa n-o fi plasat si care sa nu cuprinda cel putin un astfel de produs.




Primul lucru pe care mi l-am ales in aceasta noua comanda a fost, spre (ne)surprinderea voastra, o rochie. Am gasit aceasta rochie interesanta ce imbina elemente placute pentru stilul meu: buline, broderie, materia vaporos si bineinteles volane. Am incercat sa-mi imaginez cum ar arata pe mine un astfel de model interesant si cred ca am toate sansele s-o imbin in diferite tinute.

Un al doilea produs adaugat in cos sauu mai bine zis, set de produse, e un outfit cu broderie din doua piese. Eram intre doua astfel de selectii, insa m-am decis pana la urma asupra celei prezentate mai jos. Imi place foarte mult broderia si dupa cum stiti deja, genul acesta de tinute sunt foarte versatile si usor de transformat in cel putin alte 2 tinute suplimentare.

Two pieces outfit: https://goo.gl/QMf54P


Cel din urma articol ales sau poate cel dintai a fost geaca rosie din imitatie de piele. E drept, am o colectie destul de riguroasa, dar nu ma pot abtine sa nu caut si alte culori care sa-mi completeze garderoba. Geaca mea perfecta (stiti voi care) inca nu e de gasit asa ca am optat pentru o geaca rosie. Mi s-a parut a fi o piele de calitate, asa cum sunt multe dintre gecile pe care le am de pe Zaful.

Leather jacket: https://goo.gl/MWsrcd


Voi ati gasit piese interesante/idei de cadouri pe acest site?

Comentarii

Postări populare