Wishlist: Zaful Valentines Sale

by - joi, ianuarie 18, 2018

Si cei de la Zaful au pregatit promotii faine valentines sale 2018. Daca ar fi sa vorbesc de reduceri si promotii, acest magazin online este unul dintre preferatele mele. Reducerile sunt pe bune, hainele de o foarte buna calitate, unele chiar de firma, da, de firma, si de multe ori reducerile se suplimenteaza odata cu adaugarea in cos de mai multe piese.


Valentine sale aduce in prim plan o gramada de chestii faine pe acest site, nu doar haine. Marimile mi s-au potrivit de fiecare data si cele mai ravnite articole ale momentului pe care acestia le detin sunt puloverele, atat de calduroase si potrivite pentru iarna ce abia s-a instalat.




In ultima vreme ma atrag tot felul de detalii. Imi place ciudatul, dar un ciudat in limite rezonabile. Stilul cu mult peste excentric nu ma avantajeaza deloc si nici nu vad rostul modei absurde, precum acei blugi cu taieturi in zona posteriorului. N-as face niciodata asemenea selectiii. Imi place totusi sa fie mai diferite, sa se diferentieze de obisnuitul din magazinele noastre, mai ales daca fac o achiziie de pe un site din afara tarii. Ce-i drept, nu-i ca si cum nu v-as fi prezentat niciodata o tinuta si impresii legate de Zaful si hainele lor.



Rascolind pe site cu ocazia valentine day special, am gasit 3 pulovere pe care nici nu le-am analizat foarte tare si mi s-au parut atat de interesante incat le-am bagat in cos. Sunt cu siguranta ceva diferit, pe gustul meu si foarte unice.
Mi-au ajuns la iima in ultima vreme articolele cu franjuri, imprimeuri si pom-poms. Nici nu prea am genul acesta de articole, asa ca mi se pare un inceput numai bun sa diversific garderoba si sa ma innnoiesc cu primele lucruri din 2018.



Ce parere aveti de noile selectii? Ce veti darui partenerilor de Valentine's day? Veti profita de aceste reduceri?

You May Also Like

0 comments