OOTD: Unicorni si un ghiozdan securizat

by - joi, februarie 22, 2018

Când mi-am făcut bagajele să vin la Parma, am ținut morțiș să-mi iau la mine toate lucrurile pe care le-am primit înainte de plecare. Mi-au mai ajuns și altele între timp, însă fix după plecarea mea, așa că aștept cu nerăbdare ziua de vineri să le primesc și pe acelea și să vă arăt ce minunății mi-am ales.


Ultima comandă Rosegal primită s-a despărțit în 3 pachete. Două dintre ele au avut drept conținut un rucsac albastru extrem de încăpător și securizat, respectiv o pereche de cizme unicorn gri.

Mi-am dorit foarte mult acele cizme încă din prima clipă când le-am zărit. Văzusem modelul similar anul trecut, când mi-am luat pe negru, însă gândul meu erau la culoarea asta, cu o sclipire ieșită din comun. Sunt foarte călduroase și comode. Pot spune chiar că m-am copt pe drum în ele, căci le-am purtat și pe autocar, unde a fost foarte cald. N-aș putea spune că în acest moment încă sunt favoritele din vârful tipului, căci în pachetul de vineri am o pereche de cizme mult mai arătoase (sau două). Dar sunt foarte simpatice, senzaționale pentru o iarnă friguroasă, cu zăpadă bogată, precum este acum în țară.

Unicorn boots: https://goo.gl/krHVc5


Și dacă tot vorbim de unicorni, din bagaj nu mi-au lipsit și tenișii unicorn de pe Pinkbasis, un magazin online din America. Nu știu cum se face că i-am ales perfect, exact pe mărimea mea, însă trebuie să recunosc că o mărime mai mare nu ar fi stricat. Sunt destul de comozi, doar că purtați o zi întreagă mă dor pe urmă degetele mici. Dar se știe că eu am probleme cu majoritatea perechilor de încălțăminte. Nu-mi împrumută nimeni o pereche de picioare normale?



O alegere la care m-am stat pe gânduri este rucsacelul la care nu-i pot număra pe degete de câte ori l-am purtat până acum. Teoretic, aproape în fiecare zi. M-am tot obișnuit să aleg genți de mărime mică sau medie, însă acesta e chiar măricel, foarte compartimentat și cu multe buzunare. Însă sistemul lui de siguranță e cel mai perfect dintre toate.


Știi că am avut o pățanie anul trecut când mi s-au furat actele... De atunci am învățat să fiu ceva mai responsabilă, iar rucsacul acesta e perfect. După ce închide fermoarele la mijloc, trag de barete ce le acoperă în X. Astfel, rucsacul meu e mai protejat ca niciodată. Și chiar dacă las fermoarele la vedere, în laterale, posibilii doritori se vor lovi de bretelele poziționate în X și de materialul cartonat din interior. Mai puține șanse de fraude ceea ce e perfect.

Vouă cum vi se par?

You May Also Like

0 comments