Artrisalm: Scrisoare de adio către durerile articulare

by - duminică, martie 04, 2018

La început am testat doar câteva flacoane inocente. Însă, fără să-mi dau seama, întregul stil de viață din ultimele luni, începe și termină o zi cu Ayurmed, de la cosmetice și până la suplimente alimentare pentru diferite afecțiuni.
Chiar în urmă cu circa o lună îi căutam pe cei de la Ayurmed să-mi ofere informații despre cum aș fi putut combate crizele unei gastrite cronice care îmi prelungea clipele de agonie. Conversația mea cu cel aflat dincolo de rețeaua de internet a durat pe puțin 30 minute, timp în care acesta mă întreba tot felul de informații care ar fi putut duce la o recomandare eficientă. Și așa a fost! Dincolo de răbdarea lor, am ales să urmez tratamentul indicat de ei, iar de atunci n-am mai avut nicio criză.

În momentul în care am făcut o selecție mai numeroasă de produse Ayurmed, am strecurat și o cutie de Artrisalm - supliment alimentar pentru sănătatea sistemului osos, dureri acute și/sau cronice.
Acele pastile au ajuns la bunica, o persoană sceptică incurabilă, ce nu ia niciun medicament oricât ar fi de lăudat, dacă nu este prescris de medicul ei de familie sau de orice alt doctor de specialitate, la care apelează pentru un consult.


Nu am idee prin ce minune s-a decis să le încerce! Cu siguranță și durerile insuportabile au avut un cuvânt important de zis, pe lângă medicamentația acesteia care, după spusele ei, parcă nu are niciun efec. Precis a fost influențată și de faptul că la fel ca alte zeci de remedii Ayurmed, Artrisalm conține 100% plante indiene, nu reacționează negativ cu tratamentele în curs și nici nu apar efecte adverse. Știi doar că bătrânii au avut un stil de viață mai sănătos decât al nostru și pentru ei natura e mai presus de toate!


Le-a încercat o zi, două, trei, până când, la un moment dat, bunica începea să se miște mai ușor, să nu mai aibă dureri din cauza cărora își pierdea nopțile.
A încercat tot felul de remedii variate, însă, parcă nimic nu era suficient să-i ia durerea cu mâna.
Bunica a testat suplimentele utilizând și crema Non Dolor, o cremă pe cât de mică, pe atât de miraculoasă. Ne-a surprins faptul că deși are un miros extrem de puternic de plante, a fost unul dintre mirosurile la care ea nu se sufocă, datorită unei afecțiuni la plămâni ce o sensibilizează la majoritatea produselor parfumate.

A doua oară, când am primit din nou șansa de a testa Artrisalm de la Ayurmed, mi-am zis că trebuie să verific experiența bunicii. Intuiesc că aș avea un început de reumatism, cu dureri articulare ce se instalează odată cu schimbarea vremii. Totodată, datorită lipsei mari de calciu, deseori simt cum îmi pocnesc încheieturile, apar dureri bruște de spate și de oase în general. Durerile se mai instalează și din cauza unui efort fizic prelungit sau a poziției inadecvate din timpul somnului. Îți sună cunoscut vreunul din aceste simptome?


Testând acest supliment alimentar timp de câteva zile, respectând bineînțeles indicațiile de pe ambalaj, am putut simți imediat efectele pozitive. Durerile articulare s-au remediat considerabil iar unele au fost îndepărtate chiar complet. Înainte nu exista o zi să nu mă trezesc cu o senzație de picioare grele și durere, ce se accentua pe parcursul zilei. Am observat atenuarea acestora chiar în primele zile ale tratamentului. Articulațiile nu-mi mai pocnesc cu usurință, ceea ce e de mare ajutor, prevenind apartiția unor fracturi grave. Pot sta în picioare ceva mai mult fără a simți un disconfort general la instalarea durerilor articulare și de spate.
Totodată, deși acțiunea principală a suplimentului Artrisalm de la Ayurmed este funcționarea normală a articulațiilor, complexul de plante acționează asupra digestiei optime și restabilește tăria sistemului imunitar, o caracteristică generală a acestor remedii ayurvedice din plante indiene existente la Ayurmed.

În concluzie, pentru articulații sănătoase cât și pentru alte afecțiuni, eu vă recomand și de această dată, cu mare căldură, să încercați aceste suplimente alimentare de la Ayurmed, cu o eficiență de minim 99% în toate cazurile. Recomandat este bineînțeles, să acționați încă din primele zile ale disconfortului, pentru a preveni recidivarea afecțiunii și complicațiile.

Voi le-ați încercat?

You May Also Like

0 comments