Abordează din timp, conștiincios, sănătatea ficatului tău!

by - duminică, aprilie 15, 2018


Așa cum v-am obișnuit de o vreme încoace, astăzi am revenit cu impresii proaspete despre remedii naturiste ayurvedice. Vedeta zilei este siropul Livecom cu zahăr de la Ayurmed, una din cele trei variante de tratament pentru sănătatea ficatului, așa numitul organ tăcut care, îți transmite subtil din suferința sa după sărbători și nu numai.

Puțini știu că toate influențele ce au loc asupra corpului nostru se răsfrâng în primul rând asupra ficatului. Odată afectat, acesta transmite semne la organele vecine, cauzând diferite simptome pe care în mod obișnuit, în absența unor investigații medicale riguroase, le-am asocia cu afecțiuni temporare ale altor organe, ce trec de la sine. Deși, la fel ca tine, am încercat să le asociez cu niște afecțiuni banale, trecătoare, și m-am consolat cu o pastilă de la farmacie, care nu a făcut întotdeauna minuni. Cea mai mare frică a mea a fost faptul că aceste simptome pot reapărea și pot duce la instalarea unor afecțiuni cronice, greu de combătut, cu sări prelungite de agonie.

"-Este nevoie să utilizez suplimentul alimentar Livecom?"


Sunt fumătoare, consum deseori alimente grele, bogate în grăsimi, dulciuri, precum și cafea zilnic. Sunt o fire ce se stresează ușor, lucrez destul de mult, așa că deseori mă confrunt cu stări de agitație și oboseală, palpitații, insomnii, indigestie. Nu mă compătimesc și deși sunt conștientă că multe sunt o influență negativă, îmi este foarte greu să renunț la marea majoritate a acestor obiceiuri dăunătoare.
Jur, cu mâna pe ficat, că am descoperit la timp remediul Livecom!

Siropul Livecom cu zahăr și tabletele (pe care le folosesc de circa trei luni) sunt indicate pentru aceste simptome, ce se pot datora suprasolicitării ficatului.
Chiar și tratamentele prescrise de către medicul de familie sau cel de specialitate, fie cele luate după ureche, în mod frecvent, pot duce la apariția problemelor ficatului, respectiv la stările menționate.
Așa că da, mi-a fost recomandat acest supliment alimentar împotriva intoxicațiilor, cu rol de protecție și detoxifiere, cu rolul de a preveni eventuale afecțiuni cronice și de a combate efectele negative resimțite la nivelul întregului organism, ce se pot datora obiceiurilor mele negative.


Personal, cred că siropul Livecom este mai ușor de administrat persoanelor care se confruntă cu probleme la administrarea sub forma de capsule/tablete, așa cum mi se mai întâmplă și mie uneori.
Pe lângă varianta cu zahăr, care mi se pare mai plăcută la gust și mai ușor de administrat, Livecom sirop este disponibil și în varianta fără zahăr, pentru persoanele cu diabet.

Efectele acestui sirop, cât și ale tabletelor, se resimt de la primele utilizări. Siropul are gust și miros puternic de plante, cu care m-am obișnuit pe parcurs. Iarăși, ca și în cazul altor remedii Ayurmed despre care v-am mai vorbit, nu am observat niciun efect advers, datorită acelei concentrații ridicate de extracte din plante naturale indiene, cu rol terapeutic.


Primul efect pozitiv pe care l-am remarcat încă din prima zi de utilizare a avut loc asupra digestiei. Am simțit cum s-a reglat tranzitul digestiv, alimentele s-au digerat mai ușor și nu m-am mai confruntat cu senzație de prea plin, balonare, crampe, dureri abdominale, constipație.
Un al doilea efect a avut loc asupra stării de oboseală și a incapacității de concentrare, asupra insomniilor. Am asimilat sarcinile zilnice cu mai multă degajare, relaxare, motiv pentru care oboseala s-a resimțit considerabil redusă. Corpul și-a intrat în limitele normalului, motiv pentru care am reușit să mă relaxez mai tare și să adorm mai ușor. Un somn odihnitor înseamnă totodată și o zi mai productivă. Mă trezesc mai plină de energie și vitalitate.

Ca prin urmare, se pare că multe dintre simptomele deranjate pe care le-am resimțit anterior, se datorează unui stil de viață nesănătos și din cauza suprasolicitării ficatului. Siropul și tabletele Livecom de la Ayurmed s-au dovedit a fi de un real ajutor pentru zile mai productive și mai fericite.
Dacă te confrunți cu unul sau mai multe din simptomele menționate anterior sau ai practici asemănătoare cu ale mele, cu siguranță nu ar strica să încerci o cură de tratament cu Livecom, în oricare din cele trei variante, în funcție de cea care simți că ți se potrivește cel mai bine.


Dacă Paștele acesta nu ți-a picat bine la ficat și la suflet, acum știi ce ai de făcut data viitoare, pentru alte zile de sărbătoare și de ce nu, pentru a te bucura zilnic de un organism mai sănătos și de o stare de bine alături de toți cei dragi.


You May Also Like

0 comments