Joc Prepelix Pano - Ești pregătit de aventură?

by - miercuri, aprilie 04, 2018

În urma cu câteva zile eram foarte debusolat. Eram înconjurat de o energie care îmi spunea că ceva mare avea să se întâmple.
O mică neatenție l-a înfuriat pe seful. Astfel am ajuns în depozitul bibliotecii unde, trebuia să aranjez cărțile pentru copii după culoare, mărime și autori. Mi se părea o pedeapsă groaznică, mai ales că aveam câțiva cititori fideli sugestiilor de cărți pe care le făceam. Reintorcandu-se cu drag la biblioteca, de fiecare data povesteam despre cartile citite de parca toata actiunea era reala si s-ar fi derulat prin fata ochilor nostri.

În seara aceea, după prima zi de lucru în depozit, din istorie, somnul s-a așternut pe gene mai rapid decât mă așteptam. O voce își căuta loc în capul meu: "-Tu ești profetul Prepelix Pano! Tu ești moștenitorul ținutului Texas! Tu ești stăpânul teritoriului Prepelix Pano!". 
A doua zi m-am trezit năuc, dar foarte curios de semnificația acestui vis. În dimineața aceea, defila capul meu doar acea voce care repeta la nesfârșit un nume ce-mi parea cunoscut - Prepelix Pano.


Joc Prepelix Pano pentru o aventură pe cinste!


Câteva ore printre cărți erau suficiente cât să-mi pot îndeplini pedeapsa impusă de seful meu în termenul stabilit. Gandul apăsător aștepta cu nerăbdare pauza de masă când am început să caut informații despre acest Prepelix. Nimic nu e o coincidență!
Pe când mă apucasem să "răsfoiesc" smartphone-ul căci, atât aveam la îndemână, dau de o aplicație care se numea fix așa: Prepelix Pano.
Accept provocarea și instalez acest joc copii, primul joc de genul acesta din întreaga istorie a telefonului meu.



Dau să-mi fac un cont și brusc se întâmplă o magie. Telefonul mă absoarbe și ajung într-o lume total paralelă. Îți vine să crezi?
Peisajul unic, desprins dintr-o zi de vară la o fermă din Texas era același la fiecare analiză de 360º. Număr atent prepelițele și constat că nu e nimic schimbat chiar și după circa două ore. La un moment dat văd în zare un om serios de fel, cu pălărie vintage pe cap, parcă îmbracat de luptă și pe poziții pentru un viitor atac.
M-am grăbit să-l abordez, dar el parcă mă cunoștea dintotdeauna.

"-În sfârșit, tovarășe! Ai venit! Hai, împlinește-ți destinul!"

Îmi plasează pușca, pălăria, trage hainele de pe el care brusc ajung pe mine. 
"-Stai așa! Ce se petrece? Ce destin? Eu sunt un simplu bibliotecar. Ce caut eu aici?
- Băiete, destinul te vrea victorios. Vezi prepelițele astea care umblă peste tot în jurul tău?
- Da...
- Ei bine... Țintește-le cu atenție, vânează-le cu pasiune și înscrie un nou record în top. Numai așa vei reuși să scapi de aici. 
- Dar eu nu sunt un vânător...!



- Tu ești Alesul! Profeția spune că la 18 ani de la prima lansare, ce a avut loc în anul 2000 și care, pe atunci se numea “Moorhuhn 2 – Vânătoarea merge mai departe”, ulterior Prepelix, se va lansa  noua variantă de joc Prepelix Pano. Mobil la propriu și la figurat: pentru mobil/celular, deci o aplicație mobilă și numai bună chiar și pentru drumeții. Se spune că vor aparea mulți utilizatori infocați, mai mulți decât în 1998 (Germania) sau 2000 (România), datorită noii interfațe moderne, ce permite o experiență (aproape) reală. Pe vremea mea, nu exista coleg care să nu-l fi avut instalat și care să nu-și  fi petreacut ore în șir doborând noi recorduri. Când am hotărât să-l încerc și eu, acea dorință, m-a făcut una cu jocul. Norocul meu!
-Dar...
- Grijă mare, fiule! Prepelițele sunt istețe: vânezi una, apar cinci. Ai la dispoziție 90 secunde pe fiecare rundă ca să dobori cât mai multe prepelițe. 



-Dar de ce eu? Nu a mai fost descoperit de nimeni până acum?
- Ba da, dragul meu! Însă, eu cred că tu ești Alesul, Uite! Ești înscris în Cartea Revoluției Prepelix. Restul jucătorilor se află într-o altă dimensiune paralelă, identică, încercând să rescrie istoria lui Prepelix Pano. Trebuie să te înscrii măcar în primii 20. Trebuie să salvezi acest tărâm iubit de jucătorii de aventură și de bunicii noștri! 
-Și care-i miza? 
-Experiența de viață, fiule! Dacă vei reuși, te vei întoarce acasă cu aceeași nostalgie care s-a instalat pe acest Pământ când acest joc a fost înlocuit de alte tendințe. Vei fi cel mai cool din dintre prieteni tăi și vei afla secrete prețioase despre abilitățile tale înnăscute de vânător. Ce să mai... Un adevărat barbat, curajos, partenerul ideal pentru fetele alea cochete, cărora le faceai din ochi săptămâna trecută. "


Între timp am evoluat.

Brusc a disparut în neant, fără nicio altă explicație. M-am pus repede pe treabă. Cu cât doboram mai repede prepelițele, cu atât mă întorceam mai repede acasă, înainte să observe șeful că am disparut și să "sufere o fotosinteză". Dobor una, două, trei prepelițe. Prima manevră a fost tare slaba deci, încerc alta. Am continuat să împușc prepelițe timp de câteva ore bune, până am reușit, într-un final, să mă înscriu în primii 20. Atunci, prepelițele au început să formeze un cerc în jurul meu și fredonau melodios: "-Prepeliță liță, recordul l-a doborât. Acum se duce acasă, ca jocul să devină mai cunoscut.".

N-am realizat nici de această dată cum am ajuns în toaleta bibliotecii. Ceasul arăta 16:30. Mai aveam treizeci de minute la dispoziție să ajung la muncă, înainte de încheierea programului și de verificările în detaliu ale șefului. Am alergat către depozit și surpriză: cărțile erau toate sortate, frumos aranjate. Cine să fi făcut asta oare? Tu ai fost?

Pe masuța de cafea parea să fi rămas o carte cu benzi desenate. M-am apropiat de ea, ca să o ridic și să o pun la loc, dar, văd rezemați pe colțul coperții o pereche de ochelari VR. Răsfoiesc și cartea, iar la pagina 45 se ascundea un semn de carte plin cu prepelițe. Coincidență? Cu siguranță nu mai cred în coincidențe. Era un nou semn că vânătoarea de prepelițe nu s-a încheiat. De data asta e timpul să-l încerci și tu căci, dacă nu ar ți-ar fi fost menit, nu ți-aș mai fi povestit și tu n-ai fi citit.

Alege să fii un vânător 3D sau un vânător super HD, într-o experiență marca Phenomedia România, joc mobil pentru orice smartphone, destinată atât copiilor, cât și adulților iscusiți. Asta-i aventura pe bune!


Articol scris pentru Spring SuperBlog 2018.

You May Also Like

0 comments