Boost pentru mai multă poftă de viață. Cum să... B12

by - miercuri, iunie 27, 2018

Vezi, nu a trecut asa de mult timp de când eram o puștoaică ce alerga după flori și fete. Uite! Sunt la fel de mică, n-am crescut decât câțiva centimetri și doar ce am pus câteva kilograme. În rest, totul e cum îmi amintesc. 


În februarie, mă urcam entuziasmată într-un autocar care mă ducea către cea mai tare experiență a vieții. Asta după ce, o perioadă bună, organismul meu a fost tot mai slăbit și cu o senzație generală de rău. Bine, rău, bine.... Analizele știau....
Apoi am înțeles de ce mama mea punea punctul pe V atunci când venea vorba de vitamine. 
Acum, că am revenit acasă după mica aventură, tot nu mă pot lăuda cu vitaminele sau imunitatea, iar simptomele par să revină. Mai mereu obosită, mâini amorțite. Zici că în fiecare zi car pietre de moară. Puțin efort fizic, ceva minor, nițel mai mult efort intelectual și rezultatul e crunt.
Iar, veșnicul dificit de vitamine, în special B-urile, calciul și fierul, își fac de cap! 

Grija față de organism este esențială și totul începe de la alimentație, mai ales acum când, pe timp de vară, corpul consumă mai multe resurse și depune mai mult efort.
M-am învățat să consum mese mai dese, mai slabe în calorii și mai bogate în vitamine, precum salatele, pireuri din legume și fructe, pește și carne ușoară la grătar, brânzeturi, smoothie-uri. Sunt extraordinare pentru energie și acoperă o parte din necesarul de care are nevoie corpul meu!
Importante sunt și viciile. Am redus consumul de cafea la jumătate și am adăugat în rutină un mic dejun ușor cu cereale integrale, iaurt și miere.

Mișcarea este la fel de importantă. Regulat, în fiecare zi, minim 30 minute de mișcare programate, în aer liber și curat, mă ajută să mă relaxez și să-mi oxigenez mintea.
Nu știu să merg pe bicicletă, dar îmi place să mă plimb și am început să-mi fac timp și pentru un hobby. O carte preferată, un goblen, orice lucru care îmi menține doza de creativitate, mă relaxează și îmi echilibreaza Eu(l) interior.

Dar, din nefericire, în ciuda acestor eforturi, multe vitamine și minerale necesare corpului încă sunt greu asimilate sau deloc. De aceea este foarte important ca vara să apelăm la o cură de detoxifiere, o alimentație ușoară și de ce nu, la suplimentele alimentare ce se absorb cu ușurință în organism precum vitamina B12. Deficiența de vitamina B12 poate afecta atât persoanele tinere, cât și vârstnicii. Studiile recente indică faptul că aproximativ 1/4 din femeile tinere și 1/3 din persoanele de peste 65 de ani își aduc un aport scăzut de vitamina B12 din alimentație.



B12 ››ANKERMANN‹‹ Vital este acea vitamină ce înglobează într-un singur comprimat necesarul unui organism sănătos: combate eficient oboseala, reduce stresul și agitația, stările de nervozitate, ajută la normalizarea funcțiilor metabolice și la creșterea capacității de concentrare. Totodată, sprijină sistemul locomotor, îmbunătățind circulația oxigenului în sânge, eliminând totodată furnicăturile și amorțelile care, în cazul meu, se instalează destul de frecvent.
Producătorul german poartă un nume important pe piața internațională (WÖRWAG Pharma) și se axează încă din 1965 pe cunoașterea nevoilor oamenilor, oferind medicaminte eficiente, de calitate înaltă, la standarde internaționale. 

Suplimentul alimentar B12 ››ANKERMANN‹‹ Vital este disponibil în principalele lanțuri farmaceutice din țară și ne ajută să trecem cu brio peste principalele încercări ale vieții, un boost pentru zilele în care pofta de viață își pierde din intensitate. 
Tu l-ai încercat?



You May Also Like

0 comments