Doina, românca mea frumoasă cu Farmec!

by - sâmbătă, iulie 21, 2018

Unul din cele mai cunoscute, cele mai vechi și cele mai apreciate branduri românești poartă numele mamei mele: Doina.
Majoritar, aceeași Doina, șlefuită puțin și cu zestre noi care, a participat la blogmeet-ul de la Suceava și care aștepta mândră în punguța fermecată să ne (re)cunoaștem.


Printre produsele primite se numără câteva clasice, pe care le cunoașteți deja, dar și un produs nou, respectiv laptele cu ulei de gălbenele. Noua formulă Doina se distinge de cel clasic printr-un parfum floral mai subtil, dar ambele sunt destinate îngrijirii tenului, a unei demachieri delicate a tenului prin eliminarea impurităților, cât și pentru îngrijirea zilnică a corpului, pentru hidratarea și restabilirea echilibrului pH-ului pielii.
Uleiul de gălbenele ajută la calmarea iritațiilor, datorită proprietăților antiinflamatoare ce elimină roșeața și contribuie la regenararea pielii.


Laptele nutritiv Doina Clasic are un parfum dulce care îmi învăluie tenul după o demachiere corespunzătoare. Alunga urmele poluării de pe tenul meu în timp ce ingredientele hrănitoare se absorb cu ușurință în piele și îmi lasă pielea catifelată, ca o atingere de cașmir. Doina Clasic este prima formulă de îngrijire zilnică destinată tuturor tipurilor de ten care și-a păstrat faima o vreme îndelungată, fiind produsul preferat al româncelor de pretutindeni, dar și al meu.


Nu mă pot dezlipi de rutina mea preferată de îngrijire nici în vacanțe, iar crema nutritiva vitaminizantă are un ambalaj compact, perfect pentru a o strecura cu ușurință în orice bagaj de călătorie.


Hidratarea este un pas foarte important în rutina de îngrijire, indiferent de sezon, mai ales că mă confrunt cu o piele sensibilă care deseori, deși am un ten normal, mi s-a întâmplat să mă confrunt cu problemele pielii uscate din cauza unor factori diverși.
Această cremă ajuta la hidratarea optimă zilnică a pielii și o utilizez atât pentru îmgrijirea corpului, cât și pentru cea a tenului. Textura ei e perfectă chiar și pentru a o utiliza drept bază de machiaj. Multifuncționalitatea acestor produse constă în puterea noastră de decizie!


Gama Doina are peste 50 ani de tradiție în rândul româncelor de pretutindeni și se regăsește dintotdeauna la un preț accesibil, special, de vacanță.
Voi aveți o Doină în familie?

You May Also Like

0 comments