Fragonard - Parfumurile de lux care mi se potrivesc mănușă

by - luni, iulie 23, 2018

Nu cred că există oameni sănătoși pe lumea asta care să nu iubească parfumurile, fie ele florale, fructate, cu esențe lemnoase, mai puternice, mai ușoare.
Era de așteptat să vă povestesc printre altele și despre câteva din colecția mea și să vă spun cât de mult îmi plac și de ce. Dar parfumurile de astăzi sunt probabil cele mai deosebite și poate singurele cu care am rezonat într-o dragoste la prima atingere.
Acestea sunt parfumurile încântătoare de la Fragonard, unul dintre brandurile luxuriante de excepție pe care le găsim la Adda Shop, sponsor #bucovinabloggersevent.


Prin ce se disting ele față de restul parfumurilor?
Aromele Fragonard sunt naturale și fresh. Produsele din această gamă provin din Franța și fac parte din categoria celor mai rafinate parfumuri. Fie că vorbim despre parfumuri propriu zise, fie despre produse de îngrijire, au mirosul acela natural și proaspăt, care te duc cu gândul la imediata pajiște cu flori sau într-o livadă exotică cu pomi. Se disting cu ușurință de aromele clasice, superficiale și procesate care sunt uneori iritante, sufocante și greoaie.


Adda Shop ne-a cadorisit pe fiecare dintre noi, cele prezente la eveniment, cu o punguță minunată a cărei conținut a fost săpunul solid Chevefreuille ce miroase a lăcrămioare, prospețime și primăvară, dar și o mostră de parfum, în cazul meu I'le D'amour.
Parfumul mă încântă profund și l-am purtat deja de nenumărate ori. N-am crezut vreodată că voi găsi o "piesă" atât de dulce și care să mă cucerească instant prin aroma sa predominantă de miere de albine.
Ile d’Amour este o imbinare subtilă de arome florale de osmanthus, trandafir, iasomie si lacramioara, pe un fundal de mosc si ambra, ce te duc cu gândul la dulceața naturii propriu-zise.


Pe lângă acestea, parcă astrele știau că mă voi îndragosti de primele mele produse Fragonard. Au complotat și am ieșit victorioasă la tombola specială unde am câștigat încă o plăsuță cu bunătăți Fragonard.
În punga magică se ascundea un frumos portfard îmbrăcat în straiele naturii, protejat de o hărtie roz.
În acesta se regăsea un mic set de travel din gama Verveine, constând într-un parfum, un mini săpun și un mini săpun lichid.


Această gamă se distinge printr-un parfum fresh-floral, o aromă proaspătă tot de primăvară. Parfumul este fin și delicat, se acompaniază de minune cu adierea vântului și cu o stare revigorantă, cu o rochie lungă și o pălărie de paie. Cel puțin așa îl văd eu.

Pot spune că gama Fragonard m-a cucerit prin naturalețea ei și prin aromele sale fresh, de primăvară, care sunt o încântare pentru simțurile mele. Dacă le regăsiți în drumul vostru vă recomand cu mare drag să le încercați, fie le puteți comanda de pe adda-shop.ro

You May Also Like

0 comments