OOTD: Girly pink and my little blonde hair

Cu siguranță ați văzut prin obline acel beauty box de vară plin de inspirație pentru sute de fete. L-am primit și eu și nu pot nega că are o mulțime de bunătăți.
Dar cel mai important de punctat e faptul că el conține o serie de produse de îngrijire pentru întregul corp, precum noul șampon uscat de la Nivea care este inspirația zilei.


Dacă am nevoie de un accesoriu impecabil ce mă face să mă simt bine în propria piele, acela e cu siguranță părul meu. Șamponul uscat oferă vitalitatea necesară părului pentru a-l aranja excepțional după o zi ploioasă, atunci când n-am chef să-l spăl sau în pauză dintre spălări ce ajută ca părul să nu se îngrașe cu repeziciune.

M-am lăsat inspirată de acesta și am ales în ziua cu pricina o ținută girly inspirată de Zaful, care s-a asortat cu el și cu podoaba mea capilară.
Recent am primit un pachet de la Zaful, unul din cele două, căci comanda s-a despărțit în două, din păcate, la vamă.
Una dintre piese e rochița aceasta roz de inspirație retro.


Am ales-o în primul rând pentru amplitudinea fustei și pentru croiala superioară în formă de inimă, două detalii foarte romantice și feminine.
Materialul e unul foarte ok, nici gros, nici subțire, iar rochia se așează perfect și fără sutien.
La fel ca și voi aș fi zis că acele bretele sport nu i se potrivesc deloc însă, avantajul e că-ți permite puțin să te joci cu ea și s-o asortezi la o pereche confortabilă de teniși sau adidași, așa cum am ales și eu s-o port.

Rochie/Dress: http://bit.ly/2m81n0W


Din punctul meu de vedere, această rochie se evidențiază cel mai bine cu o crinolină pe care nu o am în colecție și pe care mi-o doresc de ceva vreme. Sper să intre curând în garderoba mea.

A fost o alegere roz excelentă din punctul meu de vedere pe care o recomand cu siguranță. Deja am purtat-o de două-trei ori și m-am simțit tare bine în pata ei de roz feminin.

Voi ce ziceți?







Comentarii

Postări populare