Punguța cu surprize Golden Rose

Dacă nu v-ați plictisit de review-uri de acest gen, am revenit de această dată cu impresii despre cadourile Golden Rose pe care le-am primit în cadrul evenimentului de la Suceava.


Cei de la Golden Rose Suceava, care apropo, au standul în Iulius mall Suceava, ne-au oferit un goodie bag tare simpatic pe care l-am testat în profunzime zilele acestea.
Singurul produs pe care n-am apucat să-l testez, însă va urma, este oja portocalie Color Expert Nail Lacquer (nr.24) care mi se pare tare potrivită pentru o manichiură jucăușă de vară.
Kit-ul lor a conținut și un catalog super aranjat cu produsele lor care sunt o groază și care arată genial de bine, o agendă elegantă îmbracate în aceleași coperți și două rujuri lichide demențiale. Catalogul și agenda le folosesc frecvent drept fundal pentru poze și probabil că v-ați dat seama deja de asta dacă mă urmăriți pe Instagram și Facebook.


Deși la capitolul rezistență la transfer nu mi se par cele mai reușite (punctul slab al acestora), nuanțele mi se par mai mult decât superbe, pasionale, extrem de pigmentate, acea pată de culoare pentru un machiaj simplu, dar sofisticat.
Nu mă pot decide care e preferatul meu căci ambele îmi plac nespus de mult.
Am primit rujul lichid cu finish mat Liquid Matte Lipstick care e într-o nuanță superbă de roșu intens (09). Acesta rezistă perfect câteva ore dacă se consumă alimentele și băuturile cu atenție sporită, pentru a nu se întinde pe față. Are o textură foarte ușoară și catifelată, nu strânge buzele precum alte rujuri mate, iar pensula este perfectă pentru o aplicare fără greșeli.


Din gama Golden Rose Metals am primit rujul lichid Matte Metallica Lipgloss în nuanța 57 Ruby, o nuanță metalică de burgundy. Mie personal mi se pare o nuanță foarte îndrăzneață și de asemenea, perfectă pentru a completa un machiaj mai simplu sau unul de seară. De asemenea se aplică extrem de ușor și nu uniform și mi s-a părut a fi ceva mai rezistent la transfer decât cel menționat adineaori.


Deși odinioară găseam mai frecvent produsele Golden Rose în orașul meu, acum par ceva mai dificil de găsit. Au o gamă completă de produse pentru make-up, la prețuri extrem de accesibile, cu ambalaje extrem de sofisticate. Îmi doresc tare mult să mai am șansă să testez și alte produse după această experiență, motiv pentru care vă recomand și vouă cu căldură să faceți o vizită la standul lor din Suceava sau din celelalte orașe mari.

Voi ați încercat produsele lor? Ce produse v-au plăcut/impresionat?


Comentarii

Postări populare