Review: Produse de îngrijire cu celule stem, de la GreenLab Cosmetics

Am făcut cunoștință cu produsele de la GreenLab Cosmetics cu mult înainte de întâlnirea de la Suceava. Acestea au făcut parte și dintre sponsorii care ne-au fost alături și asta nu poate decât să mă bucure deoarece GreenLab este o companie românească ce produce produse de îngrijire pentru ten care sunt testate dermatologic și care au la bază celule stem, uleiuri esențiale din plante și vitamine esențiale.


Crema de zi hidratantă și revitalizantă cu ulei din sâmburi de struguri și vitamina E am mai încercat-o și în trecut. Este o cremă de zi foarte plăcută, ce hidratează tenul fără să-l încarce, fiind ideală drept bază de machiaj sau drept produs primordial de îngrijire pentru tenul uscat. Este adresată tuturor tipurilor de ten, motiv pentru care poate fi un ajutor de nădejde și pentru tenul normal în zilele de iarnă, pentru a proteja pielea de efectele nocive ale vântului și a temperaturilor scăzute.


O noutate pentru mine a fost apa micelară, pe care m-am apucat să o testez odată cu întoarcerea acasă.
Mi se pare o soluție excelentă pentru persoanele care sunt alergice la parfumuri și la substanțe chimice căci este prima apă micelară pe care am descoperit-o care nu conține parfum. Motivul pentru care îmi place atât de mult este faptul că îndepărtează chiar și machiajul rezistent la apă fară a fi nevoit să insiști, respectiv rimelul meu preferat care, pe atât de bun și rezistent, pe atât era dificil de îndepărtat seara.
Îndepărtează machiajul fără să-l întindă pe față așa cum am pățit în cadrul acelui rimel când utilizam alte produse de demachiere.


Apa micelară GreenLab lasă tenul proaspăt, menținând hidratarea optimă și calmând totodată roșeața și tenul iritat. Singurul dezavantaj este că se consumă destul de repede.
O recomand cu mare drag persoanelor sensibile, cu tenul problematic sau celor care își doresc o soluție demachiantă eficientă și inovatoare care să rezoneze cu aspectele problematice ale tenului și ale machiajului rezistent la apă.

Comentarii

  1. Apa micelara as fi si eu curioasa sa o incerc. Intr-adevar produsele sunt bune, le-am incercat si eu!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare