Triodeluxe first impressions: Tratament 60 secunde și șampon regenerant cu nucă de cocos

by - luni, iulie 16, 2018

M-am bucurat nespus de mult că cei de la Triodeluxe s-au numărat printre sponsorii de la evenimentul nostru din Suceava.
Îi cunosc de pe vremea când am testat pentru prima dată șamponul lor cu ceapă și uleiul pentru păr drept, care m-au marcat prin eficiența lor.
Ne-au oferit șansa de a ne alege două produse care ne fac cu ochiul însă au fost darnici peste măsură și ne-au oferit și atenții suplimentare.


Primul produs ales de mine a fost primul meu produs din colecția Tresemme - șamponul regenerant cu cocos și aloe vera. Acest șampon are o cantitate destul de mare și un preț accesibil, zic eu. Este un șampon ce nu conține siliconi, parabeni și coloranți, motiv pentru care este un șampon clar, fără culoare, iar mirosul predominant este cel de cocos.
N-am apucat să-l încerc până acum decât de două ori deoarece am multe șampoane ce necesită a fi testate în această perioadă însă de fel sunt acel tip de persoană la care fie i se potrivește un produs din primele două încercări, fie nu. Acesta este motivul pentru care tind să menționez că acestea sunt primele mele impresii vizavi de acest șampon.


Am observat că face multă spumă la utilizarea unei cantități mici și lasă scalpul/părul curat și strălucitor.
Împreună cu acesta am încercat și serul Tresemme Diamante 60 secunde, primit cadou din partea Triodeluxe, un tratament destinat părului ars, problematic, uscat. Tubul are o cantitate relativ mare pentru o singură aplicare, motiv pentru care eu l-am folosit în două tranșe.
Are o consistență foarte densă și un parfum plăcut, ușor floral.


După utilizarea celor două produse am remarcat că părul era mai moale, ușor de pieptănat și descurcat. Totodată părul a căpătat mai multă strălucire, o culoare mai vibrantă și un volum natural foarte plăcut după stilizare.
Însă, acestea nu au fost extrem de eficiente asupra vârfurilor mele extrem de degradate, acestea păstrându-și textura de păr aspru și uscat, însă am remarcat mai puține fire de păr rupte și per ansamblu un aspect aparent îmbunătățit al podoabei capilare pe lungimea firului de păr.
Legat de tratament aș putea spune că nu e la fel de eficient ca și Olaplex și cred că eficiența acestuia ar putea fi mai vizibilă după cel puțin o lună de utilizare sau măcar două tubulețe de tratament.

Voi le-ați încercat?

You May Also Like

0 comments