Vidal - Selecție italiană diversificată de geluri de duș

Impresiile vizavi de produsele primite în cadrul evenimentului de la Suceava se apropie de final. Însă, mai sunt câteva produse despre care aș vrea să vă povestesc, câteva tot din partea Grupului Sarantis, unul dintre cei mai generoși sponsori.


Astăzi vorbim despre selecția mea de produse Vidal, brand pe care îl cunoșteam dinainte de eveniment.
Vidal România este o marcă italiană (din câte știu eu) de geluri de duș ce se poate regăsi într-o varietate ridicată de arome și în cantități diverse. Le-am descoperit la mama mea care a lucrat în Italia și care mereu venea acasă cu minim două astfel de sticle de geluri de duș. Acolo sunt foarte populare.

Eu am primit un pachet de două feluri de duș în varianta cea mai mică, de 250 ml. Fiecare dintre noi a primit două geluri diferite de duș, iar selecția mea pot spune că e de-a dreptul genială. M-au nimerit aromele perfect!
Unul dintre gelurile de duș și preferatul meu este gelul de duș Vidal cu mosk alb și mure, un gel de duș dulce și gurmand, care mă duce cu gândul la un bol bogat de fructe de pădure (preferatele mele) sau un șerbet.
Al doilea gel de duș este mai fresh și conține doar mosk alb.


Aceste geluri de duș învăluie corpul într-un parfum frumos și unic ce persistă minim câteva ore. Acest lucru l-am sesizat pe pielea prietenului meu care a fost foarte încântat de aroma fructată. Pentru mine deopotrivă, parfumul acestora nu rezistă foarte mult, dar acest aspect este deja clasic la mine.
Face foarte multă spumă și parfumează inclusiv baia de zici că ar fi gel de duș și deodorant de baie în acelaș timp (nu că m-ar deranja, dimpotrivă).
Predominant în cadrul familiei mele, gelul de duș lasă pielea extrem de catifelată, curată și parfumată, în timp ce, în cazul meu, îmi oferă o ușoară senzație de strângere a pielii. Însă, la atingere, pielea mea este destul de fină și curată, având o senzație continuă de prospețime.


Mie îmi plac aceste produse încă din momentul în care le-am încercat prima dată. Gama este destul de variată pentru simțurile fiecăruia și au un preț foarte mic (între 10-15 lei) motiv pentru care eu recomand să fie încercate măcar o dată.
Voi le-ați încercat?

Comentarii

Postări populare