STR8 Ahead on your way - Descoperă-ți latura masculină

by - sâmbătă, august 04, 2018

Un cadou masculin ce poate fi folosit de femei sau ... invers: STR8.
Apropiații, rudele și cunoștințele știu că ador produsele de îngrijire bărbătești. Acum și voi!
Îmi plac enorm combinațiile bărbătești, parfumurile și deodorantele intense care au o persistență uriașă. Asta este concluzia la care am ajuns ca femeie, purtând din parfumurile și deodorantele prietenului meu. Uneori e gelos că nu sunt întocmai o fată normală. Guilty!


Dacă eu MI-AM descoperit SECRETUL( ca o mică paranteză referitor la celălalt parfum de renume, aparținând unui creator masculin despre care v-am vorbit ulterior), Grupul Sarantis, cel mai darnic sponsor de la evenimentul din Suceava, după cum v-am mai povestit și în alte articole, au venit în dar și cu un mare secret pentru latura noastră masculină, fie pentru plăcerea noastră ascunsă, fie cadou pentru parteneri - STR8 Ahead.

Este o gamă nouă alcătuită dintr-o apă de toaletă ce vine într-o cutie neagră, metalică, și un deodorant cu cap rotativ.
N-ar fi prima gamă STR8 pe care o încerc(ăm) și la fel ca și restul, arată senzațional, luxoasă și foarte misterioasă din pricina ambalajului negru.
Gama se remarcă printr-un parfum puternic bărbătesc ce oferă încredere, stăpânire. E o gamă motivațională pentru latura masculină ce simte a fi un stâlp, un model de urmat, un învingător indiferent de pericole.


Cred că este cea mai masculină gamă, având la bază note tari, esențe lemnoase, elemente simbol pentru cum este văzută în ansamblu puterea absolută a bărbatului.
E drept, i l-am făcut cadou prietenului meu căruia îi place foarte mult, de la miros, până la ambalaj și la încrederea pe care mi-o oferă în forțele proprii. Îl folosesc și eu, nu mereu, doar în zilele acelea în care simt că am nevoie de o esență aparte pentru a-mi reflectă nebunia, caracterul unic și diferit, când simt că ținuta mea cu blugi boyfriend sau full black se potrivește perfect cu o amprentă masculină.

STR8 Ahead on your way!
Love it. Feel it. Live it.



You May Also Like

0 comments