Trusa de îngrijire pentru plajă cu SPF 30 #elmiplant

by - vineri, august 24, 2018

Soare, căldură, zic să profitați de ele cât se poate!
Deși eu nu pot, din pricina unor probleme de sănătate, să știți că o sesiune de bronz/plajă nu a omorât pe nimeni. Pe lângă faptul că am o boală de piele care nu îmi permite expunerea îndelungată la soare, oricât mi-ar plăcea, recent au apărut câteva probleme interne și nici timpul nu a fost prietenos chiar dacă aș fi vrut o escapadă micuță.


Dar, m-am gândit că poate v-ar fi util să aflați despre gama completă de produse Elmiplant pentru plajă, pe care am primit-o în dar la evenimentul de la Suceava și care v-a ajunge în dar la una dintre voi.

Set complet pentru plajă cu protecție solară marca Elmiplant

Gama cuprinde 3 produse esențiale cu SPF, un kit complet aș spune eu, pe care să-l aveți la îndemână atunci când mergeți la plajă, piscină, etc. Este ideal și pentru a fi folosit zilnic, atunci când știți că vă veți expune la soare chiar și în mod involuntar, pentru a preveni arsurile pielii.


Înainte de expunerea la soare se poate folosi loțiunea delicată cu SPF 20, cât și uleiul cu SPF 30.
Loțiunea are o textură plăcută, mai densă, care se absoarbe în piele, o hidratează și îi oferă o protecție minimă. Prin aplicarea unui strat generos, pielea este sigilată de puterea negativă a razelor solare. Totodată, aceasta ajută la fixarea unui bronz "calm", fin și uniform, ce se păstrează o perioadă mai îndelungată.


În contact cu apa, o parte din protecția solară, respectiv din stratul protector al loțiunii, se absoarbe în piele sau se pierde.
Pentru a fi siguri că avem parte de o protecție completă și pentru a evita acțiunile negative asupra pielii se recomandă utilizarea uleiului Elmiplant Sun cu textură ușoară uleioasă.
Acesta vine însoțit cu o pompiță pentru o dozare ușoară și o acoperire uniformă a pielii. Formula îmbunătățită cu ulei de argan ajută la hidratarea și protejarea pielii, precum și la menținerea unui pronz natural.
Uleiul este rezistent la apă, astfel încât previne formarea unei pelicule uleioase la suprafața pielii sau formarea unui strat gras la nivelul pielii.


Ritualul de relaxare și un bronz perfect, "curat" și natural nu se încheie aici.
Elmiplant recomandă utilizarea unei loțiuni delicate cu aloe vera care ajută la împrospătarea pielii și la revigorarea acesteia după expunerea îndelungată la soare.
Loțiunea după plajă se absoarbe rapid în piele și ajută la calmarea pielii expuse, predispuse la usturime și arsuri. Este un pas foarte important pentru mine căci asta îmi asigură un sfârșit de zi relaxant, fără a purta pe piele efectele adverse ale unei zile la plajă/piscină, care mi-ar putea strica buna dispoziție și somnul de frumusețe.

Tu cărui produs din kit-ul de plajă ești fidel?

You May Also Like

0 comments