Bitterul suedez, mai fantastic decât crezi!

by - duminică, septembrie 30, 2018

Puțini își mai aduc aminte de sticla fantastică cu bitter suedez. Este o soluție clasică de tratament, folosită în special în urmă cu zeci de ani pentru a trata diferite afecțiuni.


Miracolul constă în multitudinea de plante, peste 30 mai exact, a căror acțiune este cunoscută încă din antichitate.
Odinioară bitterul suedez era la îndemâna oricui, însă, în zilele de azi, acesta se găsește tot mai greu.
Când l-am văzut la Pentru Corpul Tău, într-o sticlă foarte cochetă, a cărui detalii indica 0% conținut de alcool, am zis că trebuie să-l am. M-a surprins multitudinea de efecte benefice asupra sănătății pe care acesta îl are și știam că va avea un loc de cinste în casă mea cea mică.

Bitterul cu 0% alcool, un elixir pentru întreaga familie


La Pentru Corpul Tău, bitterul are un preț foarte mic și accesibil. Fiind o băutură fără alcool, oferă mai multă siguranță când vine vorba de administrarea acestuia atât vârstnicilor, cât și copiilor.
Este bun la toate! Bun pentru durerile de cap, afecțiuni gastrointestinale, pentru a crește imunitatea, etc. În aceste cazuri se administrează intern, iar pentru a diminua/îndepărta durerile articulare, se poate utiliza și la masaj.

Bitterul are o aromă puternică de plante și un gust amar.
Acest tonic general este un stimulent puternic pentru viața de zi cu zi, care luptă împotriva virusurilor și a bacteriilor, a afecțiunilor de spectru larg, atât în cadrul celor ușoare, cât și pentru formele avansate de boală, manifestată prin dureri.


Deși doza indicată este circa 30-50 ml/zi, eu am consumat câte o linguriță, de 2-3 ori/zi, astfel încât să lungesc conținutul.
Am putut observa instant cum corpul este străbătut de o sursă de energie și vitalitate, lucru resimțit și de mama mea. Totodată a reușit să regleze secreția de suc gastric, cea care îmi provoca usturime, disconfort, uneori reflux și greață.

Partea pozitivă este că nu deține contraindicații, asta doar dacă nu ești alergic la una din plantele contținute. Nu a fost cazul meu.
Este un remediu excelent pentru sezonul rece care, anunță multe boli. Le poți preveni și tu cu acest tonic Bitter - Taina plantelor.

Tu l-ai încercat?

You May Also Like

0 comments