OOTD: Cum poți purta rochia cu pliseuri în sezonul rece

V-am mai spus cât de mult îmi plac pliseurile? Da, le ador! Și am început să le vânez la fiecare pas.
De data asta am găsit o rochie tare simpatică, simplă și confortabilă, de pe Zaful. Prețul a fost decent, chiar accesibil, sub 100 lei. De obicei astfel de materiale plisate costă enorm de mult, ajungând și la mii de euro/dolari, dacă facem referire la o casă de modă.

Rochie din pliseuri/Pleated dress: http://bit.ly/2DcvoIC


Materialul rochiei este foarte plăcut și vaporos, dar cum vara și-a luat zborul, nu m-am putut bucura de ea în sine. Așa că m-am gândit să pun motorașul în funcțiune și să concep o ținută de toamna împreună cu ea.
Adevărul e că simplitatea ei îți permite s-o porți în fel și chip, atât în ținute de zi, cât și la ocazii, cu un pantof și câteva accesorii fine.


În prima ținută de toamnă pe anul ăsta, am integrat-o peste câteva straturi de haine căci altfel nu se putea. Termometrele nu au arătat mai mult de vreo 12°C, așa că maieul, un pulover mai gros și o paletă neagră s-au potrivit perfect sub ea.
M-am revăzut și cu cizmele lungi cu șireturi, pe care le achiziționasem în primăvară.


Straturile sunt cel mai de preț lucru pe un frig năprasnic, permițându-ți să mai scoți câte o rochie din șifonier, din când în când. Maleta neagră a fost dintotdeauna must have-ul garderobei mele.


Rochia este ușor decoltată și largă, poate mai lungă decât ar fi trebuit, și asta din cauza faptului că am ales o mărime mai mare. Mărimea S nu era, dar chiar și așa, mă bucur de alegerea făcută pe care n-o regret nicio secundă.


Comanda Zaful a inclus de data asta doar piese simple, dar elegante, despre care vă voi vorbi pe parcurs, și în zilele ce urmează.

Voi ce părere aveți de rochia din pliseuri?Ați integra o rochie de vară într-o ținută de toamnă?

Comentarii

Postări populare