Review: Kit de unghii Base One #2

Nu există doamnă sau domnișoară care să nu fie pasionată de aspectul unghiilor.
Am început să fac tot felul de modele pe la vârsta de 10 ani, când s-a infiripat un fel de pasiune.
Am lucrat numai în ojă, până recent când, kit-ul de unghii nr. 2 de la Base One a intrat în casa mea.
Evident, dincolo de toată această pasiune pentru unghii frumoase, pictate în fel și chip, habar nu aveam cu ce se mănâncă într-adevăr meseria de manichiurista, respectiv cea a unghiilor cu gel, din care se câștigă bani frumoși. Dar de multe ori mi-am dorit să învăț și asta.


Începător în domeniul unghiilor cu gel cu ajutorul kit-ului Base One. Cum e?

După probele mele de a mă "lansa" în domeniu cu toate că am 0 experiență, am aflat pe pielea mea că a fi manichiurist este un lucru mai greu decât pare, iar vorbele sunt de prisos. Trebuie să testezi pe propria piele pentru a afla dacă ți se potrivește această meserie sau nu, chiar dacă vrei să faci asta doar pentru tine sau cei apropiați.

Unghiile cu gel, realizate exact ca la salon, care să-ți ofere aspectul acela impecabil și de durată, necesită în primul rând, ustensile multe și de calitate. Și recomand oricui achiziționarea unui astfel de kit Base One, pentru a testa priceperea și înclinația către meserie.

În orașul meu, toate acest produse pe care le conține kit-ul sunt cu mult peste prețul kit-ului acesta, atât în ansamblu, cât și separat. O lampă și o freză costă aproximativ 60-90 lei/bucata, adică aproape jumătate din prețul kit-ului. Adăugând un lipici bun, un set de tipsuri, un set de sclipici, geluri, bazele, etc., fiecare are un preț aproximativ minim de 15-20 lei.
Deci totalul necesar depășește cu mult investiția într-un kit complet Base One.


Kit-ul Base One nr.2 cuprinde o mulțime de produse pentru a învăța tehnica unghiilor cu gel pentru începători, la un preț foarte accesibil.
Cuprinde o lampă, freză cu capuri interschimbabile, primer, nail prep, coat fără degresare, set de pensule, deget pentru testare, tipsuri, și toate aceste produse pe care le vedeți în imagini și pe care le puteți găsi în descrierea produsului.


Am învățat că,
dacă dorești să înveți tehnica fără un curs în prealabil, o poți face analizând numeroase tutoriale pe internet. Este un lucru de durată, pe care îl vei învăța treptat, la fel cum vei învăța și cum se folosesc materialele de lucru pentru a prinde îndemânare. Necesită energie, timp și răbdare. Cu toate că e posibil ca primul rezultat să nu fie cel dorit, nu te da bătută! Vei învăța cu timpul dacă ai răbdare și ambiție.


Am început ușor, ușor, să prind gustul și mă bucură când reușesc să fac o manichiură reușită. Sau măcar câteva unghii mai perfecte.
Produsele mele favorite din acest kit sunt cele pentru pregătirea unghiei, respectiv nail prep-ul, primerul și elegantul ulei de cuticule cu miros și extract de migdale.
Acestea se aplică în strat subțire și au un miros slab, plăcut.
Li se alătură și top coat-ul generos fără degresare, care finisează manichoura, fixează modelul dorit, aplicațiile sau sclipiciul, oferind un luciu minunat.


Am început să prind îndemânare și cu pila, a cărei sunet nu m-a încântat până acum și cu cele două buffere, unul mai grunțuros, altul mai puțin, pentru a finisa unghia înainte de aplicarea gelului/a construcției. Pachetul Base conține două pile de 180 și 2 bufere.
Freza este excelentă pentru a da jos gelul, doar că necesită puțin exercițiu și tim, iar lampa cu 4 neoane UV/LED usucă unghiile perfect după fiecare pas de construcție/aplicare gel.

Mai nou am pus ochii și pe câteva oje semi de la ei, pe care musai trebuie să le integrez cât mai curând în colecție.
În concluzie, dacă aveți înclinație spre această meserie sau vă doriți să învățați să vă creați singure manichiura de vis acasă, că recomand unul dintre kit-urile Base One, perfecte atât pentru începători, cât și pentru cei mai avansați care necesită mai multe ustensile la un preț mai avantajos. Ce părere aveți de creațiile mele?


Comentarii

Postări populare