Rochie chinezească Fashionmia verde smarald

Bine te-am găsit!
Am pregătit un nou outfit pentru azi și că vorbesc despre noua rochie, a 3-a la număr, de inspirație chinezească. Verdele smarald este culoarea mea favorită și nu pierd nicio ocazie de a adăuga la colecție astfel de piese, de fiecare dată când se ivește.


Rochița aceasta am primit-o de la Fashionmia, un site pe care îl apreciez tot mai mult, pe zi ce trece, pentru articolele unice și hainele calitative pe care le au.

Deși e o rochie de inspirație europeană mai mult, cu îmchidere la spate din fermoar, imprimeu floral, rochia are și un element tradițional asiatic pe lângă gulerul ridicat și anume acele închizător clasice pe laterală care sunt pur decorative.


Other bodycon dresses inspiration


Rochia se mulează frumos pe corp, evidențiind formele unei slăbănoage ca mine. Mi-ar fi plăcut să fi fost un pic mai lungă și să aibă un aspect din satin și să nu aibă acel șliț lung pe o singură parte, care lasă cam mult la vedere. Din cauza acestui fapt poate fi purtată doar cu ciorapi groși sau colanți, evitând astfel să arăt prea mult. Asiaticii au un pantalon special, simplu pentru genul acesta de rochii, inspirat de luptătoare, pe care, din păcate, eu nu-i dețin.

Rochie/Dress: https://bit.ly/2LggTqF


Partea bună e că a venit la poșta locală și nu a trebuit să plătesc taxe suplimentare.
În ciuda micilor detalii care nu se potrivesc gusturilor mele, consider că rochia este o piesă de colecție, alături de celelalte două modele similare pe care le am în colecție.
Mi-am dorit tare mult o rochie în ton cu paltonul de inspirație chinezească și mă bucur tare mult că am reușit să pun în aplicare această dorință.


Voi ați purta această rochie?





Comentarii

Postări populare