Adevărul din spatele ambalajului Regivero. Impresii.

by - miercuri, octombrie 10, 2018

De data asta nu vorbim de #firstimpressions , ci veți parcurge o recenzie amănunțită, ca la carte. Nu adaug siropuri, gluteni și alți alergeni, așa că fă-te comodă, pregătește-ți un ibric de ceai și un lighean cu popcorn și să trecem la treabă

De mai bine de o lună părul meu prețios și pretențios a intrat în teste riguroase. Știți că-mi place să încerc fel și fel de chestii, bineînțeles, ținând cont și de pretențiile mele de rigoare. Cu ceva timp în urmă, mi-a atras atenția un brand cochet pe nume Regivero. Important de reținut e faptul că acest brand e unul românesc. Foarte promițător, din punctul meu de vedere. Și mai promițător e faptul că s-au gândit să creeze o linie de produse testate clinic, produse biologice și botanice, având la bază un conținut foarte mic de conservanți, dar ridicat de plante și stimulatori pentru înlăturarea problemelor podoabei capilare: keratină, acid hialuronic, ulei de măsline și de ceai verde, vitamine și minerale, etc.


Cu câteva studii în domeniul mediului, pot spune că nu e deloc ușor să realizezi un astfel de produs care să fie certificat, având în vedere rigurozitatea legislației în domeniul cu lucrul extractelor naturale, conținut ce trebuie specificat întru tocmai și care trece prin zeci de controale până la aprobarea, respectiv realizarea produsului finit.

Astfel, Regivero a creeat și noi locuri de muncă, favorizând un trai mai bun și evoluția țării pe piața afacerilor și de cosmetice.
Una dintre cele mai importante valori vizavi de clienți este garanția satisfacției. Astfel, orice client nemulțumit, care își argumentează bazat nemulțumirea, primește banii înapoi pe produse. Desigur, eficacitatea produselor depinde și de stilul nostru de viață: vârstă, stres, alimentație, afecțiuni ale organismului, etc.


Regivero deține o linie universală, atât pentru femei, cât și pentru bărbați, alcătuită din două șampoane și două loțiuni fără clătire, despre care vom vorbi în cele ce urmează.

Șamponul împotriva mătreții

Pentru testarea acestuia l-am rugat pe prietenul meu să mă ajute, fiind foarte "alergic" la marea deasă de mătreață care atârna la rădăcini fără nonșalanță. Deseori îi mai cade și părul, având zone cu tendințe de chelire. Dar mătreața a fost provocarea verii!


După primele două utilizări ale șamponului am observat 0% mătreață. Fără glumă! În plus, părul său și-a menținut o textură moale, suplă și cu volum, oferind senzația unui păr mai bogat.
Singurul minus pe care l-a observat a fost mâncărimea ușoară a scalpului după spălare care, de la o utilizare la alta, a început să dispară.

Șamponul împotriva căderii părului

Aici avem două situații: provocarea mamei și provocarea mea. Încep cu experiența sa, fiind mai scurt de povestit.
Mama are un păr foarte bogat, cu firul gros și asupra căreia intervine foarte rar cu o placă/feon (maxim o dată la 1-2 săptămâni) și cu vopsea (1/an). Părul ei cade mult mai mult ca al meu, pumni întregi chiar. Ceva de speriat când vine vorba de stilizarea părului ei.


I-am recomandat mamei utilizarea șamponului cu loțiunea Regivero anti-cădere.
După spusele sale, după ce părul a fost spălat, a simțit părul la fel de uscat ca de obicei. În timpul spălării a găsit păr în cadă, multicel. Însă, după ce am aplicat prima dată loțiunea, și chiar de la prima aplicare, nu i-a căzut nici măcar un fir de păr. O fi "sărit" unul, două, dar pe perie, pe prosop și în mâinile mele nu s-a simțit/văzut nimic.


Vine și rândul meu!
La prima utilizare am intenționat să folosesc strict șamponul, fără balsam și alte seruri pe care le aplic în mod obișnuit.
Însă, după ce am ieșit din baie și când am încercat să aplic loțiunea, părul era destul de încurcat și "dur".
Așa că, începând cu a doua utilizare, am reintrodus balsamul meu preferat în rutina de spălare a părului. Astfel am constatat că e musai să folosești un balsam foarte hidratant, dacă părul a trecut prin numeroase intervenții și procedee chimice.
În caz că vă interesează parfumul, acesta are un miros subtil, ușor, cu tente bărbătești(pe care eu evident le ador). Face suficientă spumă și curăță scalpul în profunzime.
Am avut câteva momente înainte de a folosi produsele lor când mă mânca capul groaznic (nu păduchi, că de la faza din liceu mă caut mai ceva ca pe pisicile bunici-mii) și după utilizarea șamponului și a loțiunii, adio mâncărime. Și mătreață. Dacă pe alocuri dădea semne că reapare, scalpul se simte curat în profunzime.

Am înțeles că șamponul echibrează secreția de sebum, oferindu-i părului extractele necesare pentru creșterea sănătoasă a firului de păr, respectiv restructurarea celui afectat. Un aspect cu care mi-a ajuns la suflet e dat de faptul că părul meu are mult volum și se îngrașă foarte greu, nu mi se mai lipsește de față și cap, nu-mi mai scoate în evidență urechile de elf.
De obicei îmi spălam părul de două ori pe săptămână, dar acum am ajuns la o spălare pe săptămână, pentru că părul meu are suficientă vitalitate și nu simt nevoia.

Curățarea în profunzime a părului se face din două șamponări, așa cum zice și Regivero, și sor'mea, stilist cu diplomă. Până la Regivero am evitat acest lucru din cauza faptului că părul se îngrășa prea repede, acum respect indicațiile șamponului anti-cădere și nu mai am probleme.
După șamponare eu am ales să folosesc loțiunea pentru regenerare. Multe experimente, ții minte?

Loțiunea pentru regenerarea părului

După cum spuneam, prima dată a fost cea mai grea dintre toate, pentru că părul meu semăna după spălare, la palpare, cu o căpiță udă de fân. Dar am reușit!


Am zis atunci că las părul să se usuce de la sine, dar m-am răzgândit după vreo 30-60 minute. Am avut un șoc! Părul meu era mai mătăsos ca niciodată, inclusiv vârfurile predominant arse, pe care n-am vrut să le tai.
Un minus e faptul că atât în timpul primei șamponări, cât și la atingerea, respectiv utilizarea părului umed, mi-au căzut multișoare fire de păr. Nu un pumn, dar circa 10 fire aproximativ, pe "operațiune".

Aplicarea loțiunii mi s-a părut greoaie datorită ambalajului m și a formulei, care a fost o adevărată surpriză. Am mai folosit loțiuni de păr, dar toate erau cremă. Aceasta e o loțiune lichidă, ca o apă hrănitoare cu miros floral ( să vă faceți o idee mai bună). Astfel, ambalajul clasic pentru toate produsele, nu mi se par practice pentru aceste loțiuni, fiind greu de aplicat pe părul uscat/deteriorat și putând irosi produs.
Cred că ar fi bine introducerea unei variante cu pompiță (ceea ce am sugerat și pe Instagram și am înțeles că se va întâmpla curând) sau puteți să o schimbați într-un astfel de recipient. Nu-i o tragedie. Am cumpărat și produse cu pompiță la care nu le mergea pompița. Nu există perfecțiune!

Cu fiecare utilizare a loțiunii de regenerare am observat că părul nu-și pierde din volum, hidratându-se treptat, cu fiecare utilizare (în cazul meu o dată pe săptămână, după spălare).

Un beneficiu enorm este faptul că loțiunea este fără clătire. Adică nu trebuie să amețesc clătindu-mi părul la nesfârșit, extractele menținându-se în păr și acționând benefic asupra rădăcinilor și a lungimii părului, până la următoarea spălare. Poate fi aplicată oricând, de oricâte ori se dorește, chiar și zilnic dacă simțiți nevoia.

Eu am învățat pe parcurs s-o aplic mai ușor prin masajul scalpului cu părul pe spate, încât să pot ajunge în primul rând la rădăcini, apoi îl despart în două și aplic și pe lungimi. De fiecare dată înainte de uscarea cu feonul o las măcar 10 minute să acționeze.
În timpul uscării, dacă părul nu e suficient de moale, mai aplic loțiune suplimentar. De obicei pe vârfuri, care după stilizare mai rămân uscate cam 5-10%.


După utilizarea șamponului și a loțiunii timp de 5 săptămâni, am ajuns la 1 fir de păr căzut la spălare, maxim 4-5 fire în procesul de pregătire al uscării și maxim 10 la uscare. Deci maxim 15 fire de păr total, extrem de puțin și chiar normal.
Totodată, am observat și o creștere ușoară a părului, undeva la 1-2 cm. Țineți cont că folosesc și un ser de creștere din plante, pe care-l aplic când îmi aduc aminte, acum că am un păr bogat, voluminos și suplu (motivul principal pentru care îl foloseam anterior zilnic).

Și cam atât! În concluzie, produsele Regivero mi se par a fi bune și eficace în ansamblu, chiar excelentă, fiind printre puținele branduri românești care m-au impresionat. Adevărat, eficacitatea acestora se observă în timp, motiv pentru care politica de returnare a banilor este o opțiune sigură și excelentă dacă vreți să descoperiți pe pielea voastră cum sunt aceste produse.

Voi le-ați încercat?

You May Also Like

0 comments