(DEZ)Ordine în șifonier de Black Friday?

Au mai rămas doar câteva ore până se dă startul la adevăratul Black Friday. Pentru mulți e o zi mai specială decât sărbărorile de iarnă căci, e acea noapte din an în care răsună reducerile de proporții. Sau cel puțin așa lasă impresia unele magazine.
Unii deja și-au strâns toate proviziile în colțul din sufragerie și așteaptă marele moment. Alții trag ceasul de limbă să-i trezească din somnul de frumusețe. Noi, românii avem o curiozitate aparte și bineînțeles, care mai de care, stăm cu ochii pe magazine și pe coșul de cumpărături al partenerilor. Nu care cumva să dea gaură inexplicabilă în buget. Tu de cine/ce ții cont când faci cumpărăturil în această perioadă?
Unii deja s-au orientat către electronice și electrocasnice, alții se gândesc la o mică (dez)ordine în șifonier. Să fie Black Friday un fel de Moș Crăciun pe patru roți? Oare chiar face "mâța să stea în coadă" sau papucii să meargă singuri?


Ce-i pe hârtie e bun știut. Dar, cum în prezent nu prea se mai scriu scrisori moșului, produsele preferate se adaugă într-o listă a dorințelor sau wishlist, sperând că, această sărbătoare, le va aduce un discount motivant pentru a o comite de o nouă pereche de pantofi, poate niște genți de damă, orice ar putea fi relevant în garderobă.

Eu sunt de părere că, Black Friday nu-i un moment în care aș putea fi mai puțin cumpătată. Nici tu! Tind să-ți amintesc că marea majoritate a magazinelor online au reduceri doar fictive. Nu mai este o noutate practica de creștere a prețurilor cu câteva zile înainte, pentru a avea impresia că sunt reduceri de proporții. Totodată, se mai subliniază pe alocuri, citeț, un preț mult mai mare, tăiat ulterior, care ar trebui să-ți dea impresia că vei face o adevărată afacere dacă vei alege să plasezi o comandă chiar în acest moment. Draga mea, magazinele online se respectă și nu practică asemenea vicleșuguri. Da, există!
Sunt ferm convinsă că, dacă voi achiziționa produse doar de dragul reducerilor, cel mai probabil vor vedea o dată sau de două ori lumina zilei. În rest, vor aștepta ponosite să-mi mai amintesc de ele peste 10-15 ani (probabil). Așadar, ca de fiecare dată, tind înainte de toate să-mi prioritizez cumpărăturile și-ți recomand și ție să apelezi la magica listă de cumpărături. Atenție! Să fie strictă. Exact cu lucrurile de care ai musai nevoie. O alegere cumpătată se compensează din punct de vedere logistic și financiar. Timpii de așteptare a comenzilor pot fi mai ridicați în această perioadă, dar să ai în dressing fix acea pereche de pantofi pe care nu ți-ai permis-o tot anul și de care ai neapărată nevoie, ar face așteptarea binemeritată.

Da, de ce să te mint? Știu că am garderoba plină și că, precum orice fată, când vine vorba de modă, se spune că aș putea ceda ușor. Da, o comit și de data asta, cu esențiale. Am ochit perechea perfectă de botine. Să știi că, cu greu ajung produsele să sfârșească în wishlist-ul meu.

Șantaj emoțional sau discret și cumpătat? 
Drumul de la selecție, la coșul de cumpărături.

Afirm cu mândrie că, am același talent ca și celelalte milioane de femei de pe planetă - sunt un detectiv exceptional. Așadar, încep întotdeauna prin analiza magazinelor fizice și online. Aceleași produse se pot găsi în mai multe locuri, la prețuri diferite. Pentru că sunt o persoană ce caută lucruri unicate și de calitate superioară, de obicei, toate drumurile duc la Answear. Magazinul este foarte popular peste mari și țări. Motivul pentru care el este designerul meu vestimentar se datorează faptului că deține peste 300 mărci renumite și doar piese originale, unicate, pe care nu le găsești la tot pasul. Testat pe propria piele!


În plus, ei nu așteaptă Black Friday pentru a încărca promoții diverse sau pentru a oferi puncte pentru orice comandă care, ulterior, se transformă în reduceri de 50% din valoarea coșului de cumpărături. Comand din confortul casei și primesc acasă exact ce am selectat. Mi s-a întâmplat să nu se potrivească mărimea, pentru că nu obișnuiesc să fac masuratori și o bună perioadă am achiziționat articole chinezești care, se știe, sunt lucrate după alt tipar. Nu am avut nicio problemă în a le returna prin simpla completare a formularului de retur din pachet și înmânarea acestuia curierului.

Până să ajung la produsul cu pricina, cel ce are să sfârșească în lista de dorințe, respectiv coșul de cumpărături, ajung să mă folosesc de filtrele de căutare care, mi se par foarte utile. Nu are rost să piert timp și entuziasm printre produsele care nu mi se potrivesc sau a căror mărime nu se află în stoc. Prima dată mă duc la promoțiile de sezon. Evident, aici se pot regăsi produse similare, de multe ori alegerea ideală cu caracteristicile dorite la un preț mult mai mic. De asemenea folosesc și filtrele pentru a ordina în funcție de sex, tipul produsului căutat, mărimea și/sau marca. Căștig timp pe care îl fructific pentru a mă relaxa în voie.
În proporție de 90%, articolul câștigătorul are trăsăturile dorite și un preț bun. Marca mă influențează cel mai puțin, pentru că sunt o persoană fiabilă, căreia îi place să experimenteze și care a avut experiențe excelentă prin achiziția unor ghete de bărbați de firmă (cadoul perfect pentru partenerul meu), cât și la o pereche de sandale marcă proprie Answear.

Ținută cu espadrile Answear Sweet Shoes

Diversitatea plății are și ea un rol important, mai ales că unul din cardurile mele de credit percepe comision la retragerea banilor. Care-i legătura? Sunt mai câștigată să plătesc online, cu cardul, și să evit acel comision. Dacă aș opta pentru plata ramburs, la primirea pachetului, extragerea banilor din contul meu ar fi taxată. Așa că, înainte să adaug un produs cu potențial de cumpărare în wishlist, verific și acest aspect.
La Answear sunt disponibile ambele variante, în funcție de dorințele și scepticismul fiecăruia. Scepticism? Da. Încă mai există în anul 2018 persoane care nu au deplină încredere în ceea ce primesc. Având mai multe comenzi pe site, eu știu deja că este unul de încredere, care îmi aduce articolele preferate la ușa casei, prin curier rapid, pe care le pot proba în voie, evitând cozile din magazine și de la casele de marcat, precum și ochii băgăcioși. Știi ce mai contează? Stocul de produse.
Nu mi s-a întâmplat niciodată pe Answear să adaug un produs în lista de dorințe sau în coș și, când să finalizez comanda, să constat, cu stupoare că, de fapt, produsul nu e în stoc. Stocurile sunt actualizate frecvent și vizualizez marfa "la zi".


După ce am parcurs tot acest demers, am găsit designul, mărcile și ofertele care mi se potrivesc mănușă, selectez mărimea dorită și alegerile zboară în wishlist pentru 30 zile sau până la ștergerea manuală a acestora. Treaba este la fel de practicabilă și pentru cei fără cont. Pot reveni oricând la selecția favorită și să plasez comanda atunci când îmi permite bugetul sau când sunt ferm convinsă de alegerea mea. Multe magazine online păstrează dorințele timp de 24 ore, după care se șterg automat. Lista de dorințe mă ajută să nu-mi rătăcesc favoritele în browser și să le țin aproape, la o distanță de doar un click.
Pentru definitivarea unei comenzi apelez cel mult la părerea partenerului sau a celei mai bune prietene. Veredictul final este intotdeauna cel ales de mine căci, subliniez, suntem unici și gusturile nu se discută.

Și, dacă tot vorbeam de Black Friday, țin să te anunț că Answear dă startul la reduceri de până la 70%. Reduceri pe bune. Am avut grijă să verific stocurile frecvent, în repetate rânduri, înaintea marelui eveniment.
Tu faci ordine sau dezordine în șifonier? Ești o fire cumpătată sau te lași dusă de valul ofertelor și de Black Friday?

Articol scris pentru SuperBlog 2018.

Comentarii

Postări populare