Rekze - Soluții anti-cădere pentru un păr mai puternic și mai sănătos!

Căderea părului este o problemă pentru mai bine de 70% din populație. Această problemă este frecventă în foarte mare măsură atât la femei, cât și la bărbați. De când m-am axat asupra găsirii de remedii pentru diferite probleme de înfrumusețare, în tot procesul de căutare, testare și descoperire, 3 din 5 persoane, în special bărbații, m-au întrebat ce e de făcut pentru a estompa problema căderii părului. Desigur, nici doamnele și domnișoarele nu fac excepție de la regulă.



Problema centrală sunt în principal acele "tratamente intensive" de înfrumusețare, ce duc la agresiuni asupra firului de păr, precum vopsirea acestuia, decolorarea, folosirea unor produse neadecvate de îngrijire, la care se adaugă alți factori precum alimentația și stresul.
Deși în lumea contemporană există atât de multe soluții pentru a estompa căderea părului și pentru a-l ajuta să se regenereze, tratamentele eficace de la salon pot fi de durată și de zeci de ori mai scumpe. S-a întâmplat însă, nu de puține ori, să dau peste saloane care să nu fie la curent cu astfel de tehnici moderne de tratament sau acestea să necesite prea multe ședințe. Ca prin urmare, o investiție costisitoare și de durată.

În acest material vorbim despre secretele unui păr sănătos care, implicit, ajută la regenerarea, fortificarea și estomparea căderii părului.

Secretele pentru un păr mai puternic și mai sănătos

Până și părul meu a trecut prin numeroase operațiuni: decolorare, vopsire, nuanțare, ustensile de coafare, produse de fixare, etc. De-a lungul timpului am resimțit slăbiciunea acestuia prin căderea pronunțată, motiv pentru care a devenit un aspect îngrijorător.

Am început să iau problema în serios și să caut acea rețetă care funcționează pentru mine și pentru cei apropiați.
Un prim lucru pe care l-am observat este că părul stresat are nevoie de o hidratare corespunzătoare. Aceasta îi oferă părului nutrienții necesari pentru a ajuta considerabil la reducerea căderii părului. Una din cele mai bune soluții și invitatul special de astăzi este Rekze Laboratories România, prezent în cadrul evenimentului Bucovina Beauty, cu produse special create pentru a reduce căderea părului și pentru a-i conferi acel surplus hidratant de care părul are nevoie.


Impresii șampon și balsam anti-cădere Rekze

De-a lungul timpului am încercat fel și fel de soluții pentru un păr frumos și sănătos, inclusiv suplimente alimentare dedicate. Nu mi-au plăcut pentru că, în ciuda eficacității lor, începea să-mi crească păr în zonele nedorite (pe față de exemplu), motiv pentru care am renunțat la aceste suplimente și m-am axat pe tratamente locale, de uz extern.
Am început să văd rezultatele utilizării Rekze după primele utilizări, circa două la număr. Efectele se pot vedea mai repede sau mai târziu, în funcție de aportul nutritiv alimentar și de stilul de viață.
Complexul Rekze din acest șampon anti-cădere conține 63 de ingrediente ce fortifică firul de păr, îl hrănește, contribuind astfel la conferirea sănătății și a vitalității acestuia. Vorbim de extracte naturale din plante și agenți de creștere, precum cafeina și multe, multe uleiuri esențiale.
Șamponul are un ambalaj cât se poate de profi și cochet, dozarea acestuia fiind extrem de ușoară. Are și un parfum floral extrem de plăcut, rar întalnît în cazul tratamentelor intensive.
Am observat de la prima aplicare puterea intensivă a acestuia de curățare. Elimină eficient cojile și mătreață, implicit mâncărimea asociata acestora. Părul este mai fin și mai suplu încă de la prima acțiune. De obicei, hidratarea o resimt după uscare, implicit după aplicarea balsamului, a unui ser și a unei loțiuni hidratante. Aici nu a fost cazul.


Dar pentru că îmi place să mă asigur și să fac un ritual ca la carte, am utilizat bineînțeles și monstra de balsam care însoțea șamponul.
Din mostra de balsam Rekze 63 am avut parte de 3 hidratări extra intensive. Puține balsamuri oferă o hidratare absolută, ceea ce e foarte important când părul este tern, fragil, uscat și deteriorat. Acest lucru se datorează din nou, formulei unice ce se absoarbe în profunzime și care hrănește părul cu extractele necesare reconstrucției structurii firului de păr.

Utilizând cele două produse am observat că părul meu este mai mătăsos, mai strălucitor, iar căderea părului s-a estompat considerabil. Ba mai mult, complexul activ mi-a stimulat creșterea sănătoasă a părului, rădăcinile crescute fiind acum foarte puternice. Este perfect normală căderea a câteva fire de păr, însă nu în "pumni", moment în care ar trebui să acționăm pentru a preveni căderea totală a părului și implicit, estomparea totală a creșterii acestuia (frecventă mai ales la bărbați).

Un alt lucru observat de la primele utilizări, care nu mi-a plăcut în mod special, dar este un semn că părul își redobândește sănătatea, a fost îngrășarea mai rapidă a acestuia. Părul s-a îngrășat mai repede, dar în urma intervențiilor la care acesta a fost supus am ajuns la concluzia că doar părul sănătos se îngrașă. Testat pe propria piele! Părul foarte degradat nu se îngrașă și este întotdeauna uscat, cade foarte mult, iar vârfurile au un aspect de pămătuf ce nu poate fi combătut decât prin tăiere.


Un alt aspect pe care mizez pentru un păr sănătos, valabil pentru persoanele ce nu pot renunța la obiectele de stilizare, s-a dovedit a fi investiția în aparatele profesionale de stilizare. Acestea oferă și ele un plus de hidratare și mențin hidratarea părului, oferă coafura mult dorită și volumul natural al părului.

Utilizând tratamentul Rekze împotriva căderii părului nu mai este necesar să folosești alte tratamente auxiliare, precum loțiuni, seruri de păr sau măști, deoarece el conține tot necesarul de nutrienți, pe care părul îl absoarbe și îl utilizează în acțiunea prelungită, pentru a restabili structura unui fir de păr sănătos, cu un procent anti-cădere de peste 90% și rezultate garantate încă de la primele utilizări. Totodată, acest tratament poate fi utilizat cu ușurință atât de bărbați, cât și de femei, fiind destinat utilizării săptămânale din confortul casei proprii, evitând astfel costurile mari de la saloanele de înfrumusețare și timpul îndelungat de acțiune.

Produsele sunt disponibile atât online, pe pagina Rekze România, cât și în magazinele fizice, precum DM, fie în cele online, precum Emag.

Tu le-ai încercat?

Comentarii

Postări populare