Rosegal has become a Scam: De ce ar trebui să te ferești de (noul) Rosegal.

by - duminică, ianuarie 13, 2019

V-am povestit de numeroase ori de acest magazin online chinezesc care, până, în prezent a fost unul din magazinele mele favorite.
În ultimele două luni părerea mea despre ei s-a schimbat la 180° și acest articol nu dorește să-mi cuprindă frustrările, ci are tentă informativă pentru cei care vor să țină cont și să vadă asta.

Am fost o perioadă îndelungată un client și un colaborator activ, ajungând la peste 30 comenzi date la ei. Toate bune și frumoase până în noiembrie-decembrie, anul trecut, când am plasat alte trei comenzi și probabil ultimele pe care le voi avea în calitate de client.
După alte comenzi, cei de la Rosegal m-au contactat să-mi împărtășesc părerea despre comenzile trecute și dacă totul e în regulă, să ofer câteva recenzii pozitive. În urma acestora am primit 3 cupoane a 10$ fiecare, pe care nu le-am valorificat imediat.
Cum de sărbători au diferite campanii active, ajungând din întâmplare într-una din zile pe site-ul lor, norocul face să fi dat de o zi cu transport gratuit, timp în care puteam să-mi valorific cele 3 cupoane fără a plăti transport și prin a face 3 achiziții cu minimul sumei de 10$.

Mi-am ales produsele și am plasat acele comenzi pentru care am plătit suma modică de 0.01$, adică 4 bani fiecare.
Prima comandă conținea niște folii pentru pensule și o pereche de căști, care nu era în stoc. Văzând ulterior acest lucru, a doua zi mai exact, și timpul de procesare de 7-15 zile, am hotărât să mai arunc un ochi peste portofoliu și am descoperit ceea ce eu numesc o replică a căștilor Sony (astăzi nu mai erau pe stoc).


Am hotărât să înlocuiesc comanda cu această pereche de căști pentru care am plătit diferența de 6.65$. La două săptămâni am început să întreb ce se știe de ele căci nu fuseseră expediate. Mi s-a spus întâi că nu le au în stoc și că vor fi aduse în termen de circa două săptămâni. După acest interval i-am contactat iarăși și mi s-a spus să aleg altceva căci ele nu se mai aduc în stoc, cu toate că ele existau pe site pentru a fi comandate de alți clienți. Având în vedere această situație am decis să mai aștept poate se întâmplă o minune. După aproape o lună jumătate de așteptare m-am hotărât să renunț și să înlocuiesc din nou comanda cu o altă pereche de căști mai ieftină, solicitând diferența înapoi.


De aici începe distracția!
Mi s-a făcut un ordin de plată de 14$ care a ajuns imediat pe email. I-am spus tipei că acea comandă a fost plătită cu un cupon și o diferență de aproape 7$ și totodată că nu am de ce și că nu voi plăti suma integrală pentru o pereche de căști deja achitate.
În acest caz mi s-a răspuns că nu pot schimba comanda la care i-am răspuns că eu deja am achitat-o și că nu văd motivul pentru care nu ar fi onorată și pentru care n-aș primi diferența plătită din banii mei, chiar dacă cei 3-4 dolari nu erau o avere.
Mi s-a spus că în această situație beneficiez deja de un discount generos având în vedere că am plătit doar 6.65$ în loc de cei 14$. O aberație, un abuz, după cum am și transmis dânsei.
M-am hotărât să formulez și un tichet, toată dicuția anterioară petrecându-se pe chat-ul lor.


A doua zi am primit răspuns la tichet, cu scuzele de rigoare, în care eram întrebată cum doresc să primesc diferența.
Situația neplăcută s-a rezolvat în acest caz căci, am primit toată diferența de 6.65$, pierzând doar un cent. M-am mirat totodată că și căștile alese ultima dată au fost și ele expediate, deci pot spune că am avut câștig de cauză.

Cea de-a doua comandă ar fi ajuns în țară pe 6 decembrie, însă nici urmă de ea până în prezent și fie s-a pierdut pe drum, fie întârzie, fie cei de la poștă au benevoit ca în multe alte cazuri să sustragă comanda ce nu era însoțită de un număr valid de tracking în viziunea Poștei Române.

În ceea ce privește a treia și ultima comandă am întâmpinat din nou probleme.
Am ales trei produse în cuantumul cuponului de 10$, respectiv o pereche de mănuși, o pensulă și niște șosete.
Pensula și mănușile le-am primit în decembrie prin Cargus (surprinzător), însă când am verificat șosetele, acestea nu mai erau în stoc. Mi s-a părut de dreptul meu să le înlocuiesc cu altceva. Din nou, probleme!

Am vorbit pe chat, mi s-a spus că mă va contacta cineva în tichet și așa s-a și întâmplat. Doar că odată cu noul tichet mi-a venit și un cunatum de plată de peste 6$, în condițiile în care șosetele erau 3.09$ și eu alesesem să le înlocuiesc cu un șoarece pentru pisicile mele, de puțin peste 2$ și o mini-lampă de 0.88$, totalul de 3.09$.
Un abuz evident față de care mi-am exprimat nemulțumirea după cum vedeți în conversație. Mi s-a atras atenția că nu am dorit să plătesc suma cerută și că mi-a fost expediată numai lampa, iar dacă doresc și jucăria să mi-o comand pe cont propriu, putând beneficia în semn de scuze de un cupon de 15% reducere.


Am pus punct discuției și cu siguranță și comenzilor personale căci nu mi se pare normal ca să fiu nevoită să plătesc în plus pentru produsele pe care deja le-am plătit, la fel cum mi se pare de prost gust să nu mi se ofere modificările cuvenite atunci când un produs nu se află în stoc sau să mi se spună că un cupon nu are nicio însemnătate când vine chiar din partea lor, la fel cum e de prost gust să afișezi un produs în magazin când acesta nu este disponibil și nu va mai fi.

Țineți cont că nu am avut parte de astfel de experiențe până la finalul anului trecut, dar se pare că brusc, site-ul a luat o întorsătură neașteptată și că serviciile lor nu mai sunt ce erau odată.
Vă las pe voi să trageți concluziile și vă sfătuiesc să îl ocoliți. Dar rămâne la latitudinea voastră cum vă cheltuiți banii și energia.

You May Also Like

0 comments